coinex
راهنمای خرید تکراتو

رونمایی از اپلیکیشن مزاج سنجی افراد در نمایشگاه الکامپ 2018

اپلیکیشن مزاج سنجی افراد در سالن دولت الکترونیک نمایشگاه الکامپ 2018 رونمایی شد. این سامانه به صورت وب اپلیکیشن طراحی شده است.

به گزارش تکراتو، دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اپلیکیشن مزاج سنجی افراد را طراحی کرده است. هدف از طراحی این برنامه، رفع نیاز مردم در مورد آگاهی از خصوصیات روانی و جسمانی آنهاست.


بیشتر بخوانید: خشکشویی آنلاین پاکپوش در الکامپ ۹۷ ؛ با گوشیت لباس بشور!


طراحی اپلیکیشن مزاج سنجی افراد

اپلیکیشن مزاج سنجی افراد به صورت وب اپلیکیشن طراحی شده است. با استفاده از این برنامه مردم می‌توانند از خصوصیات جسمانی و روانی خود از طریق تست آنلاین و نیز برمبنای تشخیص طب ایرانی مطلع شوند.

با نصب این اپلیکیشن روی گوشی هوشمند خود، از وضعیت مزاجی خود که یکی از ارکان تشکیل دهنده بدن است آگاه شوید. امکان انجام تست آنلاین مزاج نیز از طریق وب سایت وزارت بهداشت فراهم شده است.


بیشتر بخوانید: حراجی آنلاین ردکالا ؛ آشنایی با ردکالا در نمایشگاه الکامپ تهران ۹۷


در این اپلیکیشن، با پاسخگویی به پرسشنامه، مزاج افراد تشخیص داده می‌شود و کاربر می‌تواند از خصوصیات جسمی، روانی و مزاج های گرم و خشک، سرد و تر، گرم و تر و سرد و خشک آگاهی یابد.

اطلاعات مخصوص به هر مزاج برای شخص نیز ارسال خواهد شد و امکان گرفتن اسکرین شات هم از صفحه وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر