;
coinex

بانوان هم در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای حضور خواهند داشت

ثبت‌نام چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران آغاز شد. در این دور از بازی‌ها برای اولین بار حضور بانوان در تمام رشته‌ها امکان‌پذیر شده است.

به گزارش تکراتو، در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای بانوان هم می‌توانند در تمام رشته‌های این مسابقات ثبت نام کنند. با توجه به گزارش سال 1396 بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، 28 میلیون گیمر در کشور وجود دارند که از این میزان 65 درصد مرد و 35 درصد زن هستند. همچنین 15 درصد از خریداران بازی‌ در کشور را بانوان تشکیل می‌دهند.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت و مسابقه ۴ میلیون دلاری برای تشویق زنان به حضور در دنیای فناوری


ثبت نام در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای

براساس آمار موجود تا امروز بانوان توانسته‌اند نقش مهم و پررنگی در صنعت بازی ایران ایفا ‌کنند، بنابراین لازم است تا به این قشر از گیمرها نیز توجه شود. با در نظر گرفتن این موارد حضور بانوان در رویدادهای مربوط به بازی‌های رایانه‌ای به خصوص چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران بسیار اهمیت دارد.


بیشتر بخوانید: مسابقه چاره بازار ؛ یک رقابت علمی به منظور ورود بانوان به عرصه کسب و کارهای خلاق


حضور بانوان در لیگ بازی های رایانه ای

سال گذشته چیزی حدود 7000 نفر در لیگ بازی‌های رایانه‌ای شرکت کردند که از این تعداد نزدیک به 10 درصد آن‌ها بانوان بودند. به نظر می‌رسد که امسال بانوان بتوانند سهم بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشند. سال گذشته نیز حضور بانوان رکورد زد و انتظار می‌رود که در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای نیز ، این اتفاق تکرار شود.

در چهارمین لیگ بازی های رایانه ای ایران، بانوان می‌توانند در هر پنج رشته زیر شرکت نمایند:

  • FIFA 2018
  • PES 2018
  • Quiz of Kings
  • Clash Royale
  • پسرخوانده

ثبت‌نام در چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران تا 25 مرداد ماه ادامه دارد. علاقه مندانم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رقابت می‌توانند به آدرس https://evand.com/events/igl2018 مراجعه کنند.

برای چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران تعداد متعددی جوایز نقدی و غیرنقدی جمعا به ارزش ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر