coinex
راهنمای خرید تکراتو

مسابقه چاره بازار ؛ یک رقابت علمی به منظور ورود بانوان به عرصه کسب و کارهای خلاق

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ورود بانوان به عرصه کسب و کارهای خلاق برنامه‌ای ویژه دارد. مسابقه چاره بازار یک رقابت علمی برای این منظور است.

به گزارش تکراتو، با هدف جذب، توانمندسازی و کشف تیم‌های بانوان جهت ورود به شتابدهنده کسب‌وکارهای خلاق، مسابقه چاره بازار برگزار می‌شود. این مسابقه از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: مایکروسافت و مسابقه ۴ میلیون دلاری برای تشویق زنان به حضور در دنیای فناوری


هدف از برگزاری مسابقه چاره بازار

مسابقه چاره بازار ویژه بانوان است و با هدف ترغیب بانوان به اشتغال در جایگاه‌هایی متناسب با خود و استفاده از توان متخصصان و نخبگان کشور و همچنین جذب، توانمندسازی و کشف تیم‌های مناسب بانوان جهت ورود به شتابدهنده کسب‌وکارهای خلاق برپا خواهد شد.

نباید فراموش کرد که یکی از مهمترین عوامل شکست استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا، نبود مدل کسب‌ و کار خلاقانه و ضعف در بازاریابی است. بنابراین هدف از برگزاری این مسابقه را می‌توان رفع این مشکل دانست.


بیشتر بخوانید: میزان تحصیلات روی انتخاب حجاب زنان تاثیرگذار است


بررسی مراحل مسابقه چاره بازار

تیم‌های شرکت کننده در این مسابقه در مرحله اول باید یک برنامه کلی جهت فروش، ارائه کنند و در ۴ هفته به صورت عملی این برنامه را اجرا نمایند.

تیم‌هایی که بتوانند به مرحله دوم راه پیدا کنند، یک برنامه بازاریابی و فروش را تدوین و در مذاکره با مدیران شرکت‌ها ارائه خواهند کرد.

در مرحله سوم، رصد و تحلیل بازار لازم است که به کمک مربیان، تیم‌ها طرح خود را تکمیل و در قالب یک برنامه دقیق بازاریابی و فروش تدوین می‌کنند. در تمام مراحل مربیان و داوران متخصص حوزه مربوطه در کنار تیم‌ها خواهند بود تا تیم‌ها بتوانند به شیوه صحیح، روند کار خود را پیش ببرند.

جوایز این مسابقه 150 میلیون تومان برای تیم‌های برگزیده است. همچنین تا سقف 50 میلیون تومان از تیم‌های برتر حمایت خواهد شد.

فراخوان شرکت در مسابقه چاره بازار تا 30 مرداد ماه اعلام شده و مراسم اختتامیه این رقابت در آذرماه امسال برگزار و برگزیدگان معرفی می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر