;
coinex

عرضه‌ی اولین گوشی هوشمند نسل پنجم توسط ال جی و اسپرینت

اولین گوشی هوشمند نسل پنجم در راه است. دو شرکت تولید کننده موبایل قصد دارند با همکاری هم این گوشی جدید را به جهان عرضه کنند.

به گزارش تکراتو، اولین گوشی هوشمند نسل پنجم در آمریکا عرضه می‌شود. این گوشی، اولین گوشی هوشمند سازگار با شبکه‌های مخابراتی نسل پنجم است که با همکاری دو شرکت ال جی و اسپرینت عرضه می‌شود.

طراحی گوشی هوشمند نسل پنجم

تعدادی از اپراتورهای مخابراتی جهان در حال رقابت برای ارائه خدمات جدید مخابراتی هستند که از جمله آنها می‌توان به اسپرینت در آمریکا اشاره کرد. این اپراتور توانسته زیرساخت‌های ارائه خدمات نسل پنجم را به طور گسترده ایجاد کند.

این شرکت بیانیه‌ای صادر نموده و اعلام کرده که با همکاری ال جی در حال تسهیل دسترسی به خدمات نسل پنجم هستند. این اپراتور مخابراتی قصد دارد خدمات نسل پنجم را در ابتدا در شش شهر آمریکا ارائه دهد. همچنین سه شهر دیگر در سال ۲۰۱۹ به این مجموعه شهرها افزوده می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به آتلانتا، شیکاگو، دالاس، هوستون، کانزاس، لس آنجلس، نیویورک، فونیکس و واشنگتن اشاره کرد.

اسپرینت مدعی است شبکه نسل پنجم آنها بسیار پرسرعت است و سرعت آن حتی ده برابر بیشتر از شبکه‌های مبتنی بر استاندارد ال تی ای است.

هیچ یک از دو شرکت ال جی و اسپرینت تا به حال در مورد ویژگی‌ها و مشخصات گوشی نسل پنجمی که قصد عرضه آن را دارند، اطلاعاتی عرضه نکرده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر