;
coinex

دوربین سه گانه در گلکسی A مدل 2019 ؛ میان‌رده‌ای در حال تبدیل به یک پرچم‌دار

سامسونگ گلکسی A مدل 2019 می‌تواند به یک دوربین سه گانه مجهز شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال تبدیل کردن مدل‌های میان رده سری گلکسی ای خود به یک گوشی پرچمدار است.

معمولا کمپانی‌های بزرگی همچون سامسونگ، ایده‌ها و نوآوری‌های خاص را برای گوشی‌های پرچمداران خود رزرو می‌کنند، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد تا بهترین ویژگی‌هاهم  را به گوشی‌های میان‌رده‌اش نیز وارد کند.

گلکسی A مدل 2019 با سه سنسور دوربین

با توجه به گزارشی که به تازگی از کره جنوبی منتشر شده است، سامسونگ می‌تواند ویژگی دوربین سه گانه را برای گوشی‌های میان رده سری گلکسی ای 2019 خود به ارمغان بیاورد. سه سنسور در ماژول دوربین اصلی یک گوشی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

با توجه به معرفی هواوی پی 20 پرو، دیدن دوربین سه گانه چندان هم جدید نخواهد بود. گفته می‌شود که غول تکنولوژی کره یک دوربین سه گانه را در گلکسی اس 10 پلاس هم به کار می‌گیرد، اما ما اکنون در حال صحبت کردن درباره مدل‌های میان رده سری گلکسی A هستیم و این موضوع را جذاب‌تر می‌کند.

تماشا کنید: گلکسی اس 10 پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای

علاوه بر وجود سه سنسور در دوربین اصلی گلکسی ای 2019 این گزارش همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ شاید حسگر اثر انگشت تعبیه شده در درون نمایشگر را نیز به این گوشی اضافه کند. همان طور که می‌دانید این ویژگی‌ها، آخرین تکنولوژی‌های ارائه شده برای پرچم‌داران بزرگ بازار موبایل است، اما به نظر می‌آید که این شرکت می‌خواهد تا مزیت‌های رقابتی میان رده‌های خود را هرچه بیشتر آشکار کند.

پیش از این عنوان شده بود که احتمالا سامسونگ با ترکیب سری گلکسی نوت و گلکسی S، پرچمدارانش را با یکدیگر ترکیب خواهد کرد. دلیل این موضوع نیز کاهش فروش گوشی‌های این شرکت کره‌ای عنوان شده است. با این روش شاید سامسونگ بتواند مشتریان بیشتری را برای خرید محصولات جدیدش اغوا کند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در همین خصوص، مطلب زیر را از دست ندهید.


بیشتر بخوانید: با ترکیب سری گلکسی S و نوت، گلکسی اس ۱۰ به قلم اس پن مجهز می‌شود


با توجه به اینکه اکثر گوشی‌سازان چینی در حال تولید مدل‌هایی با مشخصات رده بالا و البته قیمت‌هایی مقرون به صرفه هستند، این حرکت سامسونگ می‌تواند رقابت در بازار فروش گوشی‌های هوشمند را همچنان داغ نگاه دارد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام متاسفانه در این سری جدید a6 2018 سامسونگ نماشگر همیشه روشن الوییز ان تعبیه نکرده بود و کاش سامسونگ در طراحی هم کمی مثل هواوی و انر خلاقمند کار کند و از تکراری بودن طرحهایش اجتناب کند تشکر.

    پاسخ