coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

افزایش غلظت ذرات معلق در هوای سیستان تا ۱۰ برابر حد مجاز

غلظت ذرات معلق در هوای سیستان تا 10 برابر افزایش یافته است. وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها روز گذشته در سیستان باعث این افزایش غلظت شد.

به گزارش تکراتو، رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام کرده که غلظت ذرات معلق در هوای سیستان به دلیل افزایش وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها تا 10 برابر حد مجاز افزایش یافته است.


اختصاصی تکراتو/ هورالعظیم همچنان در آتش ؛ تغییرات آب و هوایی مشهودتر از هر زمان!


افزایش غلظت ذرات معلق در هوای سیستان

علی ملاشاهی در مورد افزایش غلظت ذرات معلق در هوای سیستان اظهار داشت که وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگردها روز گذشته در سیستان غلظت ذرات معلق در هوای منطقه را به 1523 میکروگرم بر مترمکعب رسانده است. به گفته وی حد مجاز و استاندارد ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است که این عدد بیش از 10 برابر حد مجاز است.

افزایش غلظت ذرات معلق در هوای سیستان

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در ادامه اعلام کرد که حداکثر سرعت وزش باد در ایستگاه فرودگاهی زابل  88 کیلومتر بر ساعت و شعاع دید افقی 4000 متر به ثبت رسیده که بهتر است رانندگان در منطقه سیستان در هنگام وقوع طوفان و کاهش دید با احتیاط رانندگی کنند.


بیشتر بخوانید: محیط زیست ایران در خطر نابودی کامل ؛ باید واقعیات را به مردم بگوییم!


ملاشاهی ادامه داد که براساس پیش بینی‌ها، وزش باد شدید و گرد و خاک در طول شب و صبح‌ها، تا روز شنبه ادامه دارد و ممکن است وزش باد در این ایام در نقاط مستعد افزایش بیشتری پیدا کند.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام نمود که در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و دلگان با حداکثر دمای 48 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر