;
coinex

درآمد هکرها از ارز دیجیتالی مونرو ۲۵۰ هزار دلار در ماه است

با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتالی، هکرها هم توانستند درآمد خوبی داشته باشند. در این بین درآمد هکرها از ارز مونرو 250 هزار دلار در ماه اعلام شده است.

به گزارش تکراتو، پژوهشگران دانشگاه آخن آلمان، اعلام کردند که با وجود اینکه بازار ارزهای دیجیتالی اندکی از رونق افتاده است اما ابزار استخراج  Coinhive  همچنان توسط هکرها استفاده می‌شود.

گفته شده که درآمد هکرها از طریق این ابزار که برای استخراج ارز دیجیتالی مونرو استفاده می‌شود، ماهانه بیش از 250 هزار دلار است. ابزار Coinhive تأمین 1.18 درصد از توان رمزنگاری بلاکچین ارز مذکور را به عهده دارد.

افزایش درآمد هکرها از استخراج ارز مونرو

گفته شده که هکرها از ابزارCoinhive  برای استخراج ارز دیجیتالی استفاده می‌کنند که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. این ابزار معمولا وب‌سایت‌هایی را هدف قرار می‌دهد که علاقه‌ای به نمایش تبلیغات برای کسب درآمد ندارند.

این ابزار برای فعالیت ابتدا با یک وبسایت پر مخاطب ادغام شده و از ظرفیت پردازشی کاربران برای استخراج مونرو در پس زمینه استفاده می‌کند. در این حالت مالک وبسایت، به بهای کند شدن سیستم کاربران، از نمایش تبلیغات آزاردهنده به آنها صرف نظر می‌کند و درآمد خود را به شکل واحدهای پول مونرو (XMR) دریافت می‌کند.

اما مشکل اصلی این است که در این چند وقت، هکرها بدون اجازه مالکان وبسایت‌ها اقدام به نصب ابزار Coinhive  کرده و به کسب درآمد می‌پردازند. هکرها همچنین این ابزار را در برخی از افزونه‌های به ظاهر رسمی و سالم مرورگرها، ادغام می‌کنند و از این طریق کاربران بیشتری را درگیر می‌نمایند.

براساس بررسی‌های انجام شده در این مدت مشخص شده که 1271 واحد XMR استخراج شده که با در نظر داشتن ارزش 200 دلار به ازای هر واحد در آن زمان، هکرها مبلغی بیش از 250 هزار دلار را به جیب زده‌اند.

.

منبع: Digital Trends

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر