coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر ارتباطات: پارازیت با آنتن دهی موبایل ارتباطی ندارد

آذری جهرمی در مورد آنتن دهی موبایل و پارازیت‌ها سخن گفت و اعلام کرد که پارازیت و آنتن دهی موبایل هیچ ارتباطی با هم ندارند.

به گزارش تکراتو، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات اعلام کرده که سلامت مردم بسیار مهم است و مسئولان در قبال آن مسوولیت دارند اما پارازیت‌ها بر وضعیت آنتن دهی موبایل تاثیری ندارند.

ارتباط پارازیت‌ها با آنتن دهی موبایل

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد پارازیت‌های آنتن‌ها اعلام کرد که پیرو دریافت گزارشاتی مبنی بر ارسال حد بالایی از پارازیت‌ها، سازمان تنظیم مقررات استان بوشهر حاضر شده و به صورت میدانی اقدام به اندازه گیری میزان تشعشعات در این استان کرده است. به گفته وی گزارش اندازه گیری‌ها به سازمان انرژی اتمی ارسال شده و اکنون منتظر اعلام نتایج آن از سوی سازمان انرژی اتمی هستند.

پارازیت با آنتن دهی موبایل ارتباطی ندارد

وی در ادامه از انتشار عمومی میزان اندازه گیری تشعشعات به صورت آنلاین خبر داد و اظهار کرد که قرار است اندازه گیری‌های تشعشعات امواج در هفته دولت به صورت آنلاین در سامانه‌ای در سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شود تا وضعیت هر شهر مشخص باشد.

وزیر ارتباطات بر اهمیت سلامت مردم تاکید کرد و اعلام نمود که در مورد پارازیت نه باید بزرگنمایی صورت گیرد و نه براحتی از کنار آن گذشت زیرا این مسوولان کشور هستند که نسبت به حفظ سلامت مردم مسئولیت دارند.

وی در ادامه اثرگذاری پارازیت بر وضعیت آنتن دهی موبایل را بی ارتباط دانست و ادامه داد که چون در این مورد شفافسازی صورت نمی‌گیرد و پاسخی داده نمی‌شود هر چیزی را به آن نسبت می‌دهند ولی باید توجه داشت که موضوع سلامت مردم اهمیت دارد و مورد توجه قرار می‌گیرد.

.

منبع: ilna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سرور سرور روبی لند

    پاسخ