;
coinex

احتمال افزایش مجدد قیمت خودرو به گفته شورای رقابت

شورای رقابت از احتمال افزایش مجدد قیمت خودرو خبر داد. قرار است هفته آینده در مورد این افزایش قیمت‌ها جمع بندی‌های انجام شود.

به گزارش تکراتو، رضا شیوا در مورد افزایش بی ضابطه‌ی قیمت خودروها سخن گفته است. به گفته وی قرار است هفته آینده در شورای رقابت در این مورد جمع بندی‌هایی صورت گیرد. وی ادامه داد که ممکن است بانک مرکزی هم در این مورد دستورالعمل‌هایی داشته باشد.


بیشتر بخوایند: تصویب واردات قطعات خودرو با ارز ۴۲۰۰ تومانی


به گفته شیوا، بانک مرکزی ممکن است سبد خودروهایی را که برای آنها دستور العمل قیمت ارائه می‌شود و میزان تغییرات را در این چند ماه اندازه گیری کند و با توجه به درصد تغییرات و فرمول‌هایی که وجود دارد، افزایش قیمت خودرو انجام شود که این کار علمی و منطقی است.

رئیس شورای رقابت بیان نمود که در شرایط کنونی نظارت کامل بر تمام موارد ضروری است و باید میزان افزایش تورم بر هر نوع خودروی تولید داخل به طور جداگانه از بانک مرکزی استعلام شود و متناسب با آن افزایش مجدد قیمت خودرو صورت گیرد.

وی ادامه داد که وقتی اقتصاد از حالت تعادل خارج می‌شود فرمول‌های موجود هم باید با حالت عادی تفاوت داشته باشند. رئیس شورای رقابت در پایان اضافه کرد که خودروسازان تولید خود را کم نکرده‌اند اما تقاضا افزایش یافته و بسیاری از مردم هم با هدف سرمایه گذاری اقدام به خرید خودرو می‌کنند نه مصرف.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر