;
coinex

فروش گوگل پیکسل 3 ایکس ال با قیمت 2000 دلار در بازار سیاه

به تازگی در یک افشاگری بزرگ، تقریبا تمامی مشخصات گوشی های گوگل پیکسل 3 به بیرون درز کرد، اما اکنون خبر می‌رسد که شخصی اقدام به فروش گوگل پیکسل 3 ایکس ال با قیمت 2000 دلار در بازار سیاه کرده است.

ظاهرا قبل از معرفی و عرضه رسمی پرچمداران گوگل، شخصی در اوکراین اقدام به فروش گوگل پیکسل 3 ایکس ال کرده است. اکانتی در تلگرام با نام کاربری Luchkov این کار را انجام داده است. طبق اطلاعاتی که از این دستگاه گوگل منتشر شده است، پیکسل 3 ایکس ال در همان تاریخی که نسل قبلی این گوشی، یعنی پیکسل 2 ایکس ال منتشر شده است، عرضه خواهد شد. نسل دوم این گوشی در تاریخ 12 مهر 96 رونمایی و در 28 مهرماه 96 وارد بازار شد.

فروش گوگل پیکسل 3 ایکس ال

 

لیستی که از گوشی پیکسل 3 ایکس ال بدست آمده نشان می‌دهد در ایالات متحده این گوشی به طور خودسرانه به قیمت 2000 دلار فروخته شده است. فروشندگان در چندین اکانت تلگرامی اقدام به فروش پیکسل 2 ایکس ال با قیمت 655 دلار (100 دلار کمتر، بدون جعبه) نیز کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: افشاگری بزرگ ؛ مشخصات گوگل پیکسل ۳ ایکس ال به طور کامل لو رفت


تیم حقوقی و امنیتی گوگل طی دو روز گذشته با شرکت فاکسکان، برای بحث درمورد اخبار منتشر شده اخیر، جلسه‌ای برگزار کرده است. طبق قوانین ایالات متحده، اگر قبل از تاریخ عرضه این گوشی خریداری شده باشد، کالای خریداری شده غیرقانونی و خریدار مجرم شناخته می‌شود.

فروش گوگل پیکسل 3 ایکس ال با قیمت 2000 دلار در بازار سیاه

این عکس‌ها ادعای برخی مبنی بر فروش پیکسل 3 ایکس ال در اوکراین است. طبق اخباری که از خریداران بدست آمده، گفته می‌شود این گوشی‌ها از فروشندگان اوکراینی خریداری شده است.

فروش پیکسل 3 ایکس ال

 

طبق ادعای شخصی در توییتر با نام کاربری Owen، نرم افزار بکار رفته در این گوشی‌ها بسیار ابتدایی است. همچنین گوشی‌هایی که به صورت غیرقانونی فروخته شده‌اند، برای عرضه در بازار به عنوان نسخه اصلی پیکسل 3 ایکس ال آماده به کار نبوده‌اند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر