;
coinex

آغاز رسیدگی رسمی به پرونده متخلفان ارزی از فردا

رسیدگی رسمی به پرونده متخلفان ارزی فردا آغاز می‌شود. براساس اخبار موجود قرار است اسامی متهمان و همچنین محتوای جلسه به صورت رسمی در رسانه‌ها منتشر گردد.

به گزارش تکراتو، بالاخره رسیدگی رسمی به پرونده متخلفان ارزی آغاز شد. پرونده این متخلفان از فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد. با افزایش نرخ ارز و نوسانات آن شاهد افزایش تخلفات در این زمینه بودیم. بسیاری از واردکنندگان موبایل، خودرو و … کالا را با ارز دولتی وارد کرده ولی اقدام به فروش کالاها با ارز آزاد نمودند. این تخلفات ارزی در ادامه مشخص شد و تعداد زیادی از متخلفین بازداشت شدند. اکنون نیز نوبت به بررسی و رسیدگی به پرونده این افراد است.


بیشتر بخوانید: انتشار لیست واردکنندگان خودرو با ارز دولتی ؛ شناسایی تخلف در واردات خودرو


آغاز رسیدگی رسمی به پرونده متخلفان ارزی از فردا

رسیدگی رسمی به پرونده متخلفان ارزی

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه در مورد آغاز رسیدگی رسمی به پرونده متخلفان ارزی از فردا اعلام کرد که در این اقدام، اکثر مدیران 40 شرکت واردکننده موبایل نیز بازداشت شده‌اند و قرار است پرونده انها مورد بررسی قرار گیرد.

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام نمود که اکثر واردکنندگان گوشی موبایل ارز ۴۲۰۰ تومانی گرفته بودند ولی اقدام به فروش کالا با ارز آزاد کردند. به گفته وی آنها دچار خطا شده‌اند و باید جریمه شوند که البته کالاهای این واردکنندگان نیز توقیف شده‌اند.


بیشتر بخوانید: فهرست واردکنندگان گوشی با ارز دولتی توسط وزارت ارتباطات اعلام شد


آیا واردکنندگان صنف IT هم دچار تخلف شده‌اند؟

رسیدگی به پرونده متخلفان ارزی

سیدمهدی میرمهدی رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران اعلام کرد که در دادگاه رسیدگی به پرونده سوءاستفاده کنندگان از ارز دولتی، هیچ فردی از صنف IT حضور نداشته و هیچ کس دستگیر نشده است. وی گفت که تنها واردکنندگان گوشی موبایل بازداشت شده‌اند که در مجموع 40 شرکت وارد کننده بوده‌اند که 38 نفر از مدیران آنها در بازداشتند و قرار است فردا محاکمه شوند.

رسیدگی رسمی به پرونده متخلفان ارزی از فردا آغاز می‌شود. این افراد کسانی هستند که با وجود دریافت ارز دولتی برای واردات، اقدام به فروش کالا با ارز آزاد نمودند. اقدامات این افراد باعث آشفتگی شدید بازار و اعتراضات شد. اما در ادامه مشخص شد که این گروه دچار تخلف شده و وزیر ارتباطات ترتیبی داد تا لیست شرکت‌هایی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند، منتشر شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: farsnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر