;
coinex

هواوی میت 20 لایت رسما معرفی شد

در یک اتفاق بی سابقه هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) پیش از دو پرچمدار اصلی سری میت هواوی معرفی شد در ادامه با تکراتو همراه باشید تا با این محصول جذاب آشنا شوید.

مشخصات هواوی میت 20 لایت

  • نمایشگر ال سی دی ۶ اینچی با نسبت ابعاد 19.5:9 و رزولوشن 2340×1080 پیکسل
  • چیپست پردازنده کایرین 710
  • 4 گیگابایت رم
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی دوگانه با ترکیب دو لنز 20 و 2  مگاپیکسلی
  •  دوربین سلفی دوگانه با ترکیب دو لنز 24 و 2 مگاپیکسلی
  • باتری 3750 میلی آمپری
  • سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری EMUI نسخه 8.2
  • سایر ویژگی‌ها: پورت USB نوع C، جک 3.5 میلیمتری هدفون، شارژ سریع، NFC، هوش مصنوعی

هواوی میت 20 لایت رسما معرفی شد

همان‌طور که انتظار داشتیم میت ۲۰ لایت یک بروزرسانی در مقایسه با نسل پیشین خود یعنی میت 10 لایت به حساب می آید. اشتباه نکنید میت 10 لایت یک دستگاه قدرتمند بود، اما با قیمت ۳۹۹ یورو رقبای فراوانی داشت که مشخصات و ویژگی‌های بهتر و جذاب‌تری را ارائه می‌کردند. مخصوصا که این محصول با چیپست کایرین 659 به بازار عرضه شد، اما در مورد هواوی میت 20 لایت اوضاع فرق می‌کند و هواوی این محصول را با یک چیپست پردازنده قدرتمندتر با نام کایرین ۷۱۰ روانه بازار خواهد کرد.

تماشا کنید: هواوی میت 20 ؛ پرچم‌داری قدرتمند با ویژگی‌هایی جذاب

هواوی میت ۱۰ لایت با دو دوربین اصلی در کنار دو دوربین جلویی خود سر و صدای زیادی به پا کرد و حالا در نسل جدید این محصول یعنی هواوی میت 20 لایت نیز این قابلیت حفظ شده و بهبود یافته است. یعنی علاوه بر ارتقاء سخت افزاری لنزهای دوربین، نرم افزار و هوش مصنوعی این بخش نیز پیشرفت کرده است.

به لحاظ طراحی نیز همان گونه که پیش از این شایعه شده بود، هواوی میت ۲۰ لایت از کمی المان‌های طراحی مشابه با هواوی میت ۱۰ پورشه دیزاین برخوردار بوده و در پنل پشتی این دستگاه دوربین دوگانه آن با لنزهای جدا از یکدیگر و در بالای سنسور اثر انگشت این محصول جای گرفته‌اند؛ البته حالا بریدگی نمایشگر ناچ نیز در میت 20 لایت قابل مشاهده است.

هواوی میت 20 لایت رسما معرفی شد

ضمنا هواوی پورت سنتی میکرو USB را در میت 20 لایت با پورت پیشرفته USB نوع C جایگزین کرده و خبر خوب دیگر اینکه جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز در این محصول حفظ شده است. با توجه به بزرگ‌تر شدن سایز نمایشگر این مدل جدید، خوشبختانه باتری این محصول نیز رشد داشته و  به یک باتری۳۷۵۰ میلی آمپری ارتقا پیدا کرده است.

البته طبیعتا هر دو این تغییرات منجر به افزایش وزن گوشی هوشمند جدید هواوی نیز شده‌، هرچند که این افزایش وزن در مقایسه با نسل پیشین این محصول تنها ۸ گرم است. هواوی میت 20 لایت ۱۷۲ گرم وزن دارد. به لحاظ نرم افزاری تغییر چندانی را در میت جدید هواوی مشاهده نمی‌کنیم.

هواوی میت 20 لایت نیز همانند میت ۱۰ لایت با اندروید ۸.۱ اوریو به بازار عرضه خواهد شد؛ در حالی که انتظار می‌رفت این دستگاه نیز مانند دیگر اعضای خانواده میت ۲۰ به صورت پیش‌فرض با اندروید 9 پای به دست مشتریان برسد.


بیشتر بخوانید: بررسی اندروید 9 پای


عضو نورسیده‌ی خانواده میت هواوی یعنی میت 20 لایت حدود ۳۷۵ یورو قیمت دارد که در مقایسه با قیمت ۳۹۹ یورویی میت 10 لایت کمی ارزان‌تر بوده و ارزش خرید این محصول را نیز افزایش می‌دهد.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر