coinex
راهنمای خرید تکراتو

اعلام شرایط متقاضیان خرید خودرو توسط شورای رقابت

شرایط متقاضیان خرید خودرو اعلام شد. رئیس شورای رقابت اعلام کرد که برای مرحله جدید فروش خودرو 3 شرط در نظر گرفته شده است.

به گزارش تکراتو، رضا شیوا اعلام کرده که خودروسازان درخواست بازنگری در قیمت خودرو را دارند و بر این اساس قرار است شورای رقابت در قیمت خودروها بازنگری داشته باشد. رضا شیوا در یک برنامه تلویزیونی در مورد قیمت گذاری خودرو اظهار کرد که در جلسه شورای رقابت قیمت خودرو بازنگری خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آیا تعلل در اعلام قیمت جدید خودروها از سوی شورای رقابت عمدی است؟


بررسی شرایط متقاضیان خرید خودرو

شیوا در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد شرایط متقاضیان خرید خودرو در مورد ‌دستورالعمل بازار و قیمت خودرو سخن گفت و ادامه داد که هرسال این موضوع در خردادماه پیگیری می‌شود که امسال با توجه به اتفاقات چند هفته گذشته قیمت مواد اولیه بالا رفته و نرخ ارز نیز تغییر داشته و باعث شده که خودروسازان درخواست بازنگری در قیمت خودرو داشته باشند.

وی همچنین در مورد مشکل اصلی صنعت خودروسازی سخن گفت و ادامه داد که مشکل اصلی، نیاز به قطعه است که خودروسازان در انتظار قطعه هستند تا خودروهای دپو شده در پارکینگ‌ها را به بازار عرضه کنند.


بیشتر بخوانید: صاحبان خودروهای جدید اجازه فروش خودروی خود تا یکسال را ندارند


شیوا در ادامه‌ی صحبت‌هایش بیان نمود که بازار خودرو به شورای رقابت مربوط نیست و فقط در بازاری که انحصار وجود داشته باشد، شورای رقابت باید قیمت گذاری انجام دهد.

شیوا حاشیه بازار فعلی خودرو را کاذب دانست و بیان نمود که استفاده از حاشیه بازار فعلی برای قیمت گذاری و فروش خودرو کار اشتباهی است.  وی ادامه داد که شورای رقابت قرار است برای فروش خودرو که در جلسه امروز مطرح خواهد شد، شرایط متقاضیان خرید خودرو را پیشنهاد دهد. شرایط متقاضیان خرید خودرو به گفته رضا شیوا به صورت زیر است:

  • به هرکس فقط یک خودرو و بر اساس شماره ملی فروخته شود.
  • سن خریدار بالای 18 سال باشد.
  • خریدار خودرو تا یکسال حق فروش خودرو را نداشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر