;
coinex

IG Shopping اپلیکشن مخصوص خرید کردن اینستاگرام در راه است

اپلیکیشن مخصوص خرید کردن اینستاگرام در راه است. این شبکه اجتماعی قرار است این برنامه جدید را با نام  IG Shopping عرضه کند.

به گزارش تکراتو، اپلیکشن مخصوص خرید کردن اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا از بین اکانت‌های فروشندگانی که دنبال کرده‌اند، محصولات مختلفی را جستجو و کالاهای مورد نیاز خود را مستقیما از طریق این اپلیکیشن خریداری کنند. البته زمان عرضه این اپلیکیشن هنوز مشخص نشده است و ممکن است هیچ وقت به عرضه جهانی نرسد.

IG Shopping اپلیکشن مخصوص خرید کردن

هم اکنون بیش از 25 میلیون اکانت کسب و کاری در سرویس اینستاگرام فعالیت می‌کنند و در این بین 2 میلیون آن‌ها نقش تبلیغ کننده را دارند. از طرفی گزارشات منتشر شده نشان می‌دهند که از هر پنج کاربر اینستاگرام، چهار نفر آنها حداقل یکی از این اکانت‌های بیزینسی را دنبال می‌کنند.

بنابراین ساخت یک اپلیکیشن جداگانه برای خرید کردن باعث می‌شود تا کسب و کارهای بیشتری به سمت اینستاگرام کشانده شوند. ممکن است برای این اپلیکیشن خدمات پولی هم در نظر گرفته شود. IG Shopping این اپلیکشن مخصوص خرید کردن در صورت موفقیت می‌تواند رقیبی برای پلتفرم خدماتی و معروف Shopify باشد.

اینستاگرام ویژگی خرید کردن را در ماه‌های پایانی سال 2016 بود که تست کرد و سال گذشته این قابلیت به اپ اضافه شد. کمپانی‌ها حالا می‌توانند محصولات خود را روی عکس‌ها تگ کنند و بنابراین کاربر با کلیک روی عکس، محصول مورد نظرش را خواهد خرید.

 

اخبار تکنولوژی را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر