;
coinex

چه کسی اجازه ادامه‌ی فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی را صادر کرد؟

قوه قضاییه یا شورای عالی فضای مجازی، چه‌کسی اجازه ادامه‌ی فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی را تا پایان آذر ماه صادر کرد؟

به گزارش تکراتو، پیش از این اعلام شده بود که هاتگرام و تلگرام طلایی این دو تلگرام فارسی فقط تا 15 شهریور فرصت دارند که بومی شوند، در غیراینصورت فیلتر خواهند شد. اما اکنون که فرصت آنها تمام شده نه تنها فیلتر نشدند بلکه به فعالیت خود هم ادامه می‌دهند.

به این دو پیام رسان تا پایان آذرماه وقت داده شده تا هر چه زودتر بومی شوند. علت این تمدید برگزاری جلساتی با مسوولان شورای عالی فضای مجازی اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: تمدید مهلت هاتگرام و تلگرام طلایی تا پایان آذرماه؛ دسترسی به تلگرام ادامه دارد


ادامه‌ی فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی

محمد کاظمی، مدیر پیام‌رسان آی‌گپ در توییتر خود با اعلام تمدید مجدد فعالیت نسخه‌های کپی تلگرام، قوه‌قضاییه را مسوول تمدید مجدد ادامه فعالیت هاتگرام و طلاگرام معرفی کرد.

همچنین یک منبع آگاه در دولت خبر از تمدید فعالیت هاتگرام و طلاگرام تا آذر ماه سال جاری داد. مدیران تلگرام طلایی و هاتگرام در این مورد اعلام کردند که در حال مستقل شدن از تلگرام و تبدیل شدن به پیام‌رسان کاملا بومی هستند و از این رو در جلسه‌ای با رئیس قوه قضائیه مقرر شد فرصت دوباره‌ای برای اتمام اقدامات فنی به این دو نسخه فارسی تلگرام داده شود.


بیشتر بخوانید: خرم آبادی: تمدید مهلت فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی تمسخر دستور قضایی است!


چه کسی اجازه ادامه‌ی فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی را صادر کرد؟

یکی از مسوولان شورای عالی فضای مجازی، در مورد اینکه چه کسی اجازه ادامه‌ی فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی را صادر کرده، اعلام کرد که شورا در حال حاضر اطلاعی در این خصوص ندارد و نمی‌تواند موضوع تمدید فعالیت مجدد نسخه‌های کپی تلگرام را تایید یا تکذیب کند. این مقام مسوول همچین تاکید کرد که شورا در حال پیگیری دقیق اتفاق رخ داده است و تا پایان هفته جاری نتیجه را اعلام خواهد کرد.

اینکه شورا صدور دستور ادامه‌ی فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی را نه تایید کرده و نه رد کرده است، جای سوال است که واقعا این تمدید مهلت به دستور چه کسی بوده است؟

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: peivast

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر