;
coinex

نام و قیمت آیفون ۶.۱ اینچی جدید اپل چه خواهد بود؟

اپل تصمیم دارد چهارشنبه این هفته موبایل‌های جدید خود را رونمایی کند. جزئیات این موبایل‌ها مشخص شده اما هنوز نام و قیمت آیفون ۶.۱ اینچی مشخص نیست.

به گزارش تکراتو، هنوز نمی‌توان با قطعیت در مورد نام‌هایی که اپل برای محصولات جدید خود انتخاب کرده نظر داد. جزئیاتی تاکنون در مورد آیفون ۶.۱ اینچی منتشر شده اما نام و قیمت آن هنوز اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات درباره آیفون های ۲۰۱۸ ؛ آیفون Xs جانشین آیفون ۱۰


نام و قیمت احتمالی آیفون ۶.۱ اینچی

در رویداد بازاریابی اپراتور China Mobile تصویری درز کرده که براساس آن گفته شده که نام مدل مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون Xc است. البته آیفون ۶.۱ اینچی در شایعات قبلی آیفون ۹ خوانده می‌شد. دلیل انتخاب این اسم مشخص نیست اما می توان آن را اشاره‌ای به آیفون5c  دانست که در سال ۲۰۱۳ نقش مدل اقتصادی را بازی کرد و حالا آیفون Xc قرار است همین کاربرد را داشته باشد.

ممکن است چهارشنبه علاوه بر آیفون ۶.۱ اینچی دو مدل دیگر هم معرفی شوند که می‌توان به جایگزین ۵.۸ اینچی آیفون ۱۰ به نام Xs و نسخه ۶.۵ اینچی که قبلا نام آن Xs Max بود اما در اسناد اپراتور چینی XS Plus خوانده شده است، اشاره کرد.

غیر از نام آیفون‌های ۲۰۱۸ در این اسناد، به قیمت و تاریخ عرضه مدل‌های جدید نیز اشاره شده که برابر با 30 شهریورماه است. بر اساس این سند آیفون‌های  Xs، Xs  پلاس و مدل ارزانتر Xc به ترتیب ۱۰۷۹، ۱۲۲۵ و ۸۶۰ دلار قیمت خواهند داشت.

این قیمت‌های اعلام شده بالاتر از شایعات قبلی هستند که البته بخشی از آن به تعرفه واردات و مالیات برمی‌گردد که به گفته یکی از تحلیلگران موسسه گلدمن ساکس، حتی در آمریکا هم قیمت آیفون Xc برخلاف پیش بینی‌های قبلی ۶۹۹ دلار نبوده و با قیمت ۸۴۹ دلار روانه بازار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: slashleaks

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر