;
coinex

گوگل دیگر حاضر به پشتیبانی از اپلیکیشن Inbox نیست

گوگل دیگر اپلیکیشن Inbox را که برای مدیریت ایمیل‌ها استفاده می‌شد و به عنوان مکملی برای Gmail ارائه شده بود را پشتیبانی نمی‌کند.

به گزارش تکراتو، گوگل اعلام کرده که اپلیکیشن Inbox به پایان عمر خود رسیده است. این برنامه به زودی از دسترس کاربران خارج می‌شود. تاریخ حذف اپلیکیشن Inbox از سرویس گوگل ماه مارس سال 2019 (اسفند امسال) است و تا آن زمان کاربران امکان استفاده از این برنامه را دارند.

عدم پشتیبانی گوگل از اپلیکیشن Inbox

اپلیکیشن Inbox آزمایشگاهی از قابلیت‌های جدید بود که بعداً به نرم افزار Gmail راه پیدا کرد. اپلیکیشن اینباکس ایده‌های جالب و کاربردی زیادی را به دنیای ایمیل آورد. از جمله کارکردهای جالب Inbox قابلیت Snoozing برای ایمیل‌هاست که عملکردی مشابه چرت زدن در ساعت را داشته و پس از چند دقیقه دوباره مشاهده ایمیل دریافتی جدید را به کاربر یادآوری می‌کند.

ویژگی Bundling هم از جمله قابلیت‌های کاربردی اینباکس است که ایمیل‌های مشابه را در یک گروه دسته بندی کرده و دسترسی به آنها را برای کاربر آسان می‌کند. چنین کاربردهایی باعث شد اپلیکیشن Inbox در میان کاربران به محبوبیت برسد و به آنها اجازه دهد از طریق یک نرم افزار رسمی، بسیاری از عملکردهای آزمایشی را در اختیار داشته باشند.

با این حال به دلیل وجود نرم افزار Gmail و کاهش دوباره کاری، گوگل اظهار داشته که تمام قابلیت‌های کلیدی Inbox را به جیمیل می آورد و پشتیبانی از اینباکس را متوقف می‌کند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر