coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بررسی جدیدترین وضعیت تولید خودرو توسط خودروسازان کشور

براساس گزارشات مربوط به وضعیت تولید خودرو در مردادماه امسال، تولید خودروی سواری در برخی خودروسازان داخلی افزایش و در برخی کاهش یافته است.

به گزارش تکراتو، جدیدترین گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، نشان می‌دهد که تولید انواع خودروهای سواری از ۱۳۵ هزار و ۶۸۰ دستگاه در مرداد سال گذشته به ۸۳ هزار و ۷۸۷ دستگاه در مرداد امسال رسیده است.


بیشتر بخوانید: ساخت یک ردیاب خودروی ایرانی برای جلوگیری از سرقت توسط محققان کشور


بررسی وضعیت تولید خودرو در سال جاری در کشور

در این مدت تولید انواع سواری در گروه بهمن صعودی بوده و از ۶۵۴ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۱۳۴۹ دستگاه افزایش یافته است. تولید این محصولات در کرمان موتور نیز افزایش یافته و از ۳۳۳۷ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۶ به ۴۱۵۹ دستگاه رسیده است.

در مرداد ماه امسال تولید انواع سواری در صنعت خودرو آذربایجان نیز افزایش یافته و از هشت دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۳۲۲ دستگاه رسیده است. تولید این محصولات در خودروسازی بم هم به ۳۴۲ دستگاه رسید.


بیشتر بخوانید: بررسی دلایل افزایش قیمت خودرو از زبان وزیر صنعت معدن و تجارت


اما در این مدت تولید انواع سواری در گروه صنعتی ایران خودرو نزولی بوده و از ۶۷ هزار و ۶۰۴ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۶ به ۴۰ هزار و ۴۷۰ دستگاه کاهش یافت.

تولید این محصولات در گروه خودروسازی سایپا نیز کاهش یافته و از ۵۷ هزار و ۸۶۴ دستگاه در مرداد ماه سال گذشته به ۳۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه رسید.

مرداد ماه امسال تولید انواع سواری در خودروسازی مدیران با کاهش همراه بوده و از ۶۰۷۴ دستگاه در مرداد ماه ۱۳۹۶ به ۴۳۵۷ دستگاه رسید.

 

بیشتر بخوانید:

 

قیمت روز خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: iranjib

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر