;
coinex

گروه سایپا 27 هزار دستگاه خودروی رنو به مشتریان تحویل داد

خودروسازی سایپا از ابتدای امسال تاکنون، توانسته با وجود مشکلات فراوان بیش از 27 هزار دستگاه خودروی رنو را به مشتریان خود تحویل دهد.

به گزارش تکراتو، در شش ماه ابتدایی سال تعداد 27 هزار و 473 دستگاه از محصولات تندر، تندرپارس، ساندرو و ساندرواستپ وی تولید و به مشتریان تحویل داده شده است.

تحویل  27 هزار دستگاه خودروی رنو به مشتریان

تا پایان شهریور ماه سال جاری نیز محصولات تندر و پارس تندر، تعداد 13 هزار و 731 دستگاه، ساندرو، 4 هزار و 959 دستگاه و ساندرو استپ وی، 8 هزار و 783 دستگاه تولید و به مشتریان تحویل داده شده است.

تعداد 670 دستگاه از گروه خانواده رنو در شهریور ماه تحویل مشتریان شده که تندر و پارس تندر، ساندرو و ساندرو استپ وی بوده و از هر کدام به ترتیب 236، 172 و 262 دستگاه تحویل داده شده است.

آنگونه که گزارش شده به دلیل تعلیق فعالیت‌های رنو فرانسه و مشکلات ارزی ایجاد شده، گروه خودروسازی سایپا در تلاش است تا با ادامه مذاکرات خود با شریک تجاری‌اش، شرایط تامین قطعه و بهبود روند تولید محصولات گروه رنو را در جهت تامین خواست مشتریان افزایش دهد.

 

قیمت روز خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر