;
coinex

متقاضیان آزمون استخدام بخش خصوصی ثبت نام خود را به دقایق پایانی موکول نکنند

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون بخش خصوصی تاکید کرد: با توجه به تجربیات گذشته، داوطلبان آزمون استخدام بخش خصوصی ثبت نام خود را به ساعت پایانی واگذار ننمایند.

قمری گفت: با توجه به تجربیات پیشین و افزایش مراجعه داوطلبان در ساعات انتهایی زمان اعلام شده و بالا رفتن ترافیک سامانه ثبت نام، داوطلبان از همین حالا برای ثبت نام اقدام کرده و این فرایند را لحظات را به روز و ساعات پایانی موکول ننمایند.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدام بخش خصوصی اضافه کرد: با توجه به افزایش تعداد شرکت های خصوصی متقاضی نیرو از این آزمون به بیش از ۱۳۰۰ شرکت، مطمئنا تعداد پذیرفته شدگان نهایی نیز بیشتر شده و شانس قبولی داوطلبان نیز افزایش خواهد یافت. وی ادامه داد: افرادی که ثبت نام اولیه را انجام داده ولی به هر دلیلی موفق به تکمیل ثبت نام نشده‌اند نیز هرچه زودتر ثبت نام خود را تکمیل کنند.

ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت کنندگان در این آزمون تا پایان روز سه شنبه ۱۰ مهر تعیین شده و این مهلت تمدید نخواهد شد.

قمری گفت: داوطلبان می‌توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۰ مهر با مراجعه به سایت اینترنتی آزمون استخدامی بخش خصوصی به نشانی inre.ir و یا دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام خود را انجام دهند.

دبیر شورای سیاستگذاری آزمون استخدامی بخش خصوصی افزود: در آزمون استخدامی شرکت‌های صنعتی ، تجاری و فناور، داوطلبان می‌توانند بدون محدودیت سطح مدرک تحصیلی و رشته، از میان ۸ دسته و ۲۲۲ عنوان شغلی، عناوین شغلی مورد نظر و دلخواه خود را انتخاب نمایند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر