;
coinex

مشکل شارژ آیفون XS کاملا جدی است [تماشا کنید]

در چند روز اخیرا اخبار و شکایات مختلفی در مورد مشکل شارژ آیفون XS و آیفون XS Max منتشر شده و در این مطلب یک ویدئو برای شما آماده کرده‌ایم تا صحت این ادعا را بررسی کنیم حتما تا انتها با ما همراه باشید.

با وجود اینکه اپل همچنان نسبت به این اخبار واکنش جدی نشان نداده است، اما کاربران بسیاری در گروه‌های اینترنتی، شبکه‌های مجازی و حتی وب سایت کمپانی اپل از مشکل شارژ آیفون XS و آیفون XS Max شکایت دارند.

مشکل شارژ آیفون XS و آیفون 10 اس مکس

ماجرا از این قرار است که ظاهرا کاربران این محصولات وقتی در حالت خاموش بودن نمایشگر گوشی کابل شارژ را به آن متصل می‌کنند، دستگاه شارژ نمی‌شود، مگر زمانی که صفحه نمایش را روشن کنند.

در ویدیوی انتهای این مطلب خواهیم دید که این ادعا تا چه اندازه صحت داشته و بدین منظور چند دستگاه مختلف آیفون XS و آیفون XS Max در مقایسه با پرچمدار سال گذشته‌ی این کمپانی یعنی آیفون X یا همان آیفون 10 به نمایش در می‌آیند تا ببینید مشکلی که اعتراض کاربران بسیاری را به دنبال داشته چیست و تا چه اندازه جدی است.

تماشا کنید: تست سقوط آیفون XS و آیفون XS Max اپل را شرمنده کرد

ضمنا سازنده‌ی این ویدئو پیش از شروع بررسی می‌گوید که این آزمایش را با شارژها و کابل شارژهای مختلف نیز انجام داده و هر مرتبه با همین مشکل مواجه شده، بنابراین می‌توان گفت که مشکل از شارژرها و کابل شارژ موجود در جعبه این محصولات نیست و منحصرا به آیفون های جدید اپل مربوط است.

اما در این ویدئو برای اطمینان خاطر از کابل و شارژر داخل جعبه‌ی پرچمداران گران‌قیمت اپل استفاده شده تا هیچ بهانه‌ای باقی نماند. همانطوری که خواهید دید احتمالا این مشکل از حالت اسلیپ (خواب) این محصولات باشد، هرچند که برخی کاربران گزارش داده‌اند حتی پس از روشن کردن صفحه دستگاه نیز گوشی هوشمند آن‌ها شارژ نمی‌شود که در این ویدیو نیز یک مورد از چنین شرایطی را می‌بینیم.

این مشکل به هیچ یک از دو مدل آیفون XS یا XS Max محدود نبوده و خواهید دید که فراوانی نسبتا زیادی نیز دارد. در حالت خوشبینانه به نظر می‌رسد این مشکل نرم افزاری باشد، اما اگر با یک مشکل سخت افزاری مواجه باشیم اپل قطعا به دردسر افتاده است.

اکنون از شما دعوت می‌کنیم به تماشای این ویدیوی مهم بنشینید و ببینید که چگونه پرچمداران بیش از هزار دلاری این کمپانی کاربران را با مشکل مواجه کرده‌اند و البته مطمئنا در انتظار واکنش رسمی اپل به این جریانات نیز هستیم.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر