;
coinex

بررسی مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام امروز در مجلس

زرآبادی خبر از بررسی مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام در مجلس داد. به گفته وی امروز در مجلس نشستی در این مورد برگزار می‌شود.

به گزارش تکراتو، چند روز پیش اعلام شد که تعدادی از نمایندگان مجلس خواهان بررسی مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام شده‌اند.

نیمه اول سال ۹۴ که پاول دوروف مدیر تلگرام در سفری پنهانی به تهران می‌آید، با دولتی‌ها مذاکره می‌نمی‌کند و توافقاتی انجام می‌شود. گفته شده که این توافقات بر سر مسدود شدن کانال‌های مستهجن صورت گرفته که تلگرام پذیرفته اما در ادامه از توافقات خارج شده و ایران نیز در پاسخ تلگرام را فیلتر کرده است. اما اینکه دقیقا مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام بر سر چه بوده مشخص نیست که اکنون نمایندگان مجلس خواهان رسیدگی به این موضوع هستند.


بیشتر بخوانید: بررسی مذاکرات پنهانی دولت با مدیر تلگرام در مجلس به درخواست تعدادی از نمایندگان


بررسی مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام

نایب رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع مجلس از برگزاری نشستی برای بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان درباره مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام خبر داد.

قرار است امروز درخواست 35 نفر از نمایندگان درباره مذاکرات وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام بررسی ‌شود. سیده حمیده زرآبادی نایب رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس به درخواست تعدادی از نمایندگان برای بررسی مذاکرات بین مسئولان کشورمان با مدیر عامل تلگرام، اشاره کرد و گفت که 35 نفر از نمایندگان درخواست اعمال ماده 236 را داشته‌اند.


بیشتر بخوانید: جزئیات توافق محرمانه ایران با دوروف در تهران فاش شد؛ داستان چیست؟


وی ادامه داد که آنها خواسته‌اند تا درباره اینکه چرا مذاکره وزیر ارتباطات و مدیر تلگرام شفاف نبوده و هیچ ثمری نداشته است بررسی‌هایی انجام شود، البته وزیر ارتباطات هم در این مورد توضیحاتی را ارائه نکرده است.

قرار است در پایان گزارشی به صحن برای قرائت ارسال شود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

منبع: yjc

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر