;
coinex

راهنمای سفر به سه ساحل لوکس برای آرامش در تعطیلات پاییز ۹۷

مسافرت که همیشه لازم نیست در فصل‌ تابستان یا تعطیلات نورورزی باشد. اگر در تعطیلات پاییزی امکان برنامه‌ریزی سفر دارید، شک نکنید که بهترین زمان برای سفرهای یک‌هفته‌ای و اقامت‌های ویژه است. با بهترین برنامه‌های سفر پاییزی همراه شوید و خاطره‌ای خوب از پاییز ۹۷ بسازید.

سفر به دنیای آتشفشان‌ها با تور فیلیپین

مسافرت با تور فیلیپین در پاییز، یعنی سفر به فصلی دیگر. آب و هوای مرطوب و گرم این کشور، کاهش دما در پاییز را از خاطرتان می‌برد و شما را اسیر بازی‌های و سرگرمی‌های دریایی می کند. فیلیپین یکی از جذاب‌ترین کشورهایی است که کمتر در مورد آن شنیده‌اید و اما هم‌اکنون می‌توانید با راهنمایی‌های کارشناس‌های مقتدر سیر پس از ارایه مدارک لازم و اخذ ویزای فیلیپین به تماشای آن بنشینید.

به‌طور طبیعی مانیل اولین و مهم‌ترین شهری است که شما به آن می‌رسید و در آن اقامت می‌کنید. پیشنهاد ما این است که با انتخاب هتل‌های چهار ستاره و یا پنج ستاره‌‌ای که در وب‌سایت مقتدر سبر معرفی شده است، اقامت خوبی را داشته باشید. در نزدیکی این شهر، منطقه‌ی دیدنی «تاگایتای» وجود دارد. انتخاب مناسبی است برای سفرهای یک‌روزه در این تور. کوچکترین آتشفشان دنیا در این نقطه به نام «تال» ثبت شده است. دیدن آثار باقیمانده از آتشفشان‌های قدیمی و طبیعت زیبا و دیدنی کنار آن روز شما را می‌سازد.

اما در نظر داشته باشید که فیلیپین یکی از انتخاب‌های جذاب گردشگران اروپایی برای ماجراجویی و لذت بردن از ساحل‌های آفتابی آن است. به شما پیشنهاد می‌کنیم با تورهای ترکیبی فیلیپین همراه شوید و چند شبی را هم در جزایر پاوالان بگذرانید. این جزیره‌ی آرام و زیبا، از یباترین اقامتگاه‌های ساحلی تشکیل شده است. شاید باورتان نشود شما با قیمت هتل‌های ۵ ستاره می‌توانید در هتل‌های لوکس روی آب اقامت کنید و تجربه‌ای متفاوت از سفر داشته باشید.

نگران ناشناخته‌ها در این سفر نباشید. در همه‌ی مراحل سفر راهنمای فارسی‌زبان همراه شما است و آژانس مقتدر سیر هم یک سیم‌کارت محلی را به‌صورت رایگان به شما تحویل می‌دهد. با همه‌ی این ویژگی‌ها فرصت را از دست ندهید و برای تعطیلات یکی از برنامه‌های تور فیلیپین را رزرو کنید.

سفری رمانتیک و عاشقانه با تور بالی

تور بالی ، سفر به جزیره‌ای عاشقانه است در دل کشور مسلمان اندونزی. بهشت روی زمین که هر قسمت از آن تصویری از بهترین خلقت‌های پروردگار است. این جزیره رویایی آنقدر جذاب است که در فصل‌های پرطرفدار و تابستان پر از گردشگر و توریست است و برای استفاده از هر امکانات و سرگرمی ساحلی باید ساعت‌های انتظار بکشید. اما در فصل پاییز، انتخاب هوشمندانه‌ی شما برای سفر به بالی، امکان لذت‌بردن بیشتری از سفر می‌دهد.

قیمت‌ها در پاییز شکسته می‌شود و شما می‌توانید با هزینه‌ای کمتر مسافرتی ویژه را به این جزیره‌ی رمانتیک تجربه کنید. اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید و برای ماه عسل برنامه‌ریزی ویژه‌ای نداشته‌اید، شک نکنید؛ بالی بهترین انتخاب برای یک سفر رمانتیک است. اقامت در هتل‌های ساحلی با ساحل اختصاصی، استخرهای آب گرم با منظره‌های ویژه از جزیره، آشپز اختصاصی و ماساژور ویژه تنها بخشی از پیش‌بینی‌های ویژه برای زوج‌های جوان است.

راهنمای سفر به سه ساحل لوکس برای آرامش در تعطیلات پاییز ۹۷

در بالی برای همه‌ی گردشگران برنامه‌ریزی شده است. اگر شما همراه فرزندانتان به این سفر می‌روید، بدانید که انتخاب مناسبی کرده‌اید. Prama Sanur یکی از مشهورترین هتل‌هاست. این هتل در بخش خلوتی از سواحل بالی قرار دارد که نمای زیبا و متفاوتی از جزیره را به چشم می‌رساند. در این هتل پارک بازی مخصوص کودکان، کلوپ بازی‌های فکری کودک و نوجوان و اتاق‌های بازی ویژه‌ای پیش‌بینی شده است که خانواده‌ها بدون نگرانی فرزندانشان را به این مجموعه‌های می‌فرستند. جذابیت امکانات این هتل‌ها و نزدیکی آنها به دریا و البته دارا بودن ساحل‌های اختصاصی آنقدر زیاد است که در اغلب موارد کودکان از هتل خارج نمی‌شوند و از اقامت در آنجا و اوقات خود به شدت لذت می‌بردند.

حالا که فرزندانتان را به هتل سپردید بد نیست کمی آدرنالینتان را بالا ببرید! سرگرمی‌ها و ورزش‌های آبی آنقدر متنوع است که شاید امکان استفاده همه را نداشته باشید ، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم «فلای بردینگ» را از دست ندهید. شما روی یک تخته‌ی خاصی می‌ایستید و با پمپاژ آب به هوا پرتاب می‌شوید. انگار به پاهایتان جت وصل کرده‌اند و شما میان آب و هوا با سرعت راه می‌روید! تعطیلات پیش‌رو را برای سفر به بالی برنامه‌ریزی کنید و از یکی از بهترین برنامه‌ها را از کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بخواهید.

سفر به سرزمین زیباترین آبشارهای آسیا با تور ویتنام

وقتی مسافر ویتنام می‌شوید، «هوشی مین» مهم‌ترین شهری است که به تماشای آن می‌روید. نبض اقتصادی ویتنام که در همه‌ی سالهای تلاطم و درگیری‌های جنگی باز هم قدرت خود را حفظ کرده است. شهری که مدرن است و دیدنی‌های قدیمی و باستانی آن، حکایت از تاریخ پر فراز و نشیبی دارد.

در این شهر، تماشای بازار بن تان را فراموش نکنید. بازاری قدیمی که در همه‌ی فراز و نشیب‌های اقتصادی برقرار بوده و نقطه اتصالی میان مردم با هم بوده است. به غیر از گذشته‌ی تاریخی بنا و مکان آن یکی از جذاب‌ترین نقطه‌ها برای عکس یادگاری از این سفر است. اما ویتنام فقط تصویر تاریخی و گذشته‌ای پر از جنگ ندارد. اینجا مجموعه‌ای از کارت پستال‌های خداوند است که زیبایی‌های طبیعی آن تمام نمی‌شود و دل هیچ گردشگری را سیر نمی‌کند.

ماجراجویی و تماشای دیدنی‌های طبیعی، بخشی از برنامه‌های تور ویتنام است که به شما پیشنهاد می‌کنیم با آنها همراه شوید. آبشارهای طبیعی از مهم‌ترین تماشایی‌های طبیعی است.

راهنمای سفر به سه ساحل لوکس برای آرامش در تعطیلات پاییز ۹۷

آبشار  Ban goic ویتنام یکی از این آبشارهاست که در بین جنگل‌ها و ابرها، بیشتر صدای آن شنیده می‌شود تا آبشار! در میان صخره‌ها و سنگ‌ها که عموما مه گرفته است آبشاری قدیمی در جریان است که در بیشتر کتاب‌های گردشگری آسیایی به آن اشاره شده است. حالا که ساحل را دیدید و مسافر شهرهای ساحلی ویتنام شده‌اید، اصلا غذاخوردن در کافه‌های ساحلی را فراموش نکنید. اینجا غذاهای دریایی به شیوه‌ای متفادت پخته می‌شوند و از همه‌ی موجودات دریا می‌توانید پختنی ناشناخته‌ای را پیدا کنید!

برای این سفر اخذ ویزای ویتنام الزامی است و شما می‌توانید با کمک کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر این کار را انجام دهید. فصل پاییز بهترین زمان سفر به این نقطه است، چون به سادگی اقامتی مناسب را با مقرون به‌صرفه‌ترین هزینه انجام می‌دهید و سفری رویایی و خاطره‌انگیز در پاییزتان ثبت می‌کنید. فرصت را از دست ندهید و با نگاهی به تعطیلات پیش‌روی پاییزی و بررسی برنامه‌های تور ویتنام در وب سایت مقتدر سیر مسافر این کشور شوید.

منبع : ویرلن

پایان رپورتاژ آگهی./

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر