coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیا حذف دکمه لایک از توییتر واقعیت دارد؟

با وجود اینکه مشخص نیست حذف دکمه لایک از توییتر چه زمانی اتفاق می‌افتد، اما انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی باعث انتقاد کاربران شده است.

به گزارش تکراتو، حذف دکمه لایک از توییتر اتفاق می‌افتد اما زمان آن مشخص نیست. دکمه‌ی لایک که یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین بخش‌های شبکه‌ی اجتماعی توییتر است، قرار است در آینده حذف شود.

حذف دکمه لایک از توییتر

بعد از انشتار خبر حذف دکمه لایک از توییتر ، این شبکه اجتماعی اعلام کرد که این دکمه به این زودی‌ها حذف نمی‌شود. مقامات این شبکه‌ی اجتماعی گفته‌اند که گرچه آن‌ها از مدتی قبل، به انجام کاری جدید به‌منظور حذف دکمه‌ی لایک فکر کرده‌اند، اما فعلاً زمان دقیقی برای عملی کردن این کار مشخص نشده است؛

حساب کاربری Twitter Comms به‌ تازگی نوشته است:

همانطور که از مدتی قبل این موضوع را مطرح کرده‌ایم، ما قصد داریم به‌ منظور اطمینان‌ حاصل‌کردن از تشویق کاربران برای انجام مکالمات سالم، تغییرات عمده‌ای را در سرویس‌مان اعمال کنیم، تغییراتی که شامل حال دکمه‌ی لایک هم می‌شود. ما هنوز در مراحل اولیه‌ی کارمان هستیم و در این لحظه قصد نداریم اطلاعات خاصی را به‌اشتراک بگذاریم.

توییتر مدت‌ها است که روی این موضوع کار می‌کند تا بتواند فضای مکالمات را سالم‌‌تر کند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  techcrunch

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر