;
coinex

برنامه‌ریزی‌ برای آغاز پیش فروش جدید ایران خودرو

برنامه‌ریزی‌ها برای پیش فروش جدید ایران خودرو آغاز شده است. این گروه به زودی و پس از دریافت مجوزهای لازم دور جدید پیش فروش را اعلام می‌کند.

به گزارش تکراتو، معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران‌خودرو اعلام کرده که عرضه خودروهای این شرکت با هدف تامین نیاز بازار ادامه خواهد داشت.

آغاز پیش فروش جدید ایران خودرو

مصطفی خان‌کرمی در مورد پیش فروش جدید ایران خودرو اعلام کرد که در یک ماه گذشته روند پیش‌فروش‌های این شرکت قطع نشده و در حال حاضر در حال تدارک طرح پیش‌فروش جدیدی هستند.

به گفته وی پس از اخذ مجوزهای لازم در روزهای آینده این پیش فروش جدید به اجرا درخواهد آمد. وی گفت که فشارهای زیادی که این روزها خودروسازان متحمل می‌شوند مانع ایفای تعهدات و نقش اصلی آنها نشده و سعی می‌کنند با ادامه دادن شرایط عرضه، تلاطم بازار را از بین ببرند و به یک ثبات منطقی که شایسته مشتریان و مصرف کنندگان واقعی است، دست یابند.

خان‌کرمی در پایان بار دیگر تاکید کرد که مشتریان برای نام‌نویسی صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir یا مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور و ثبت‌نام از طریق سایت اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: donya-e-eqtesad

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر