;
coinex

اهمیت طراحی سایت و سئو

شاید برای بسیاری از افراد داشتن وب سایت اختصاصی و همچنین بهینه سازی (سئو) آن اهمیت چندانی نداشته باشد. اما در دنیای قرن بیست و یکم که قرن پیشرفت و تکنولوژی است، داشتن یک وب سایت مناسب نه تنها برای بسیاری از شرکتها، موسسات، سازمان ها، نهادهای دولتی و خصوصی، مراکز خدماتی، فرهنگی، تفریحی و… لازم است بلکه حتی بسیاری از افراد حقیقی نیز که دارای کسب و کارهای کوچک و یا بزرگ در جامعه هستند نیز نیاز به وب سایت دارند.

امروزه داشتن یک وب سایت به شغل شما کمک زیادی می کند. این امر موجب می شود که شما بیشتر در فضای اینترنت دیده شوید و مردم بیشتر با خدمات و یا دستاوردهای شما آشنا بشوند. از مهندسان، پزشکان، دندان پزشکان، اساتید دانشگاه ها و محققان برجسته گرفته تا کسانی که به کارهای فنی مانند نجاری، خیاطی، لوله کشی، برق کشی و … مشغول هستند. در واقع بیشتر مشاغل در دنیای امروزی نیاز به طراحی سایت دارند. این امر مسلما در دراز مدت به افزایش رونق عملکرد آنها کمک شایانی می کند به خصوص با افزایش دسترسی مردم به شبکه اینترنت و جستجوی بسیاری از کلمات و واژه ها در آن.

دنیای اینترنت آنقدر امروزه پیشرفت کرده و در دسترس همگان قرار گرفته که حتی بسیاری از افراد اقدام به سفارش طراحی سایت فروشگاهی به شرکتهای طراحی وب می کنند تا کسب و کارهای پر سود اینترنتی خود را راه اندازی کنند. امروزه نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان بیشتر کالاها و مایحتاج افراد را می توان براحتی از طریق اینترنت سفارش داده و ظرف مدت زمان کوتاهی آنرا دریافت کرد. چیزی که هم به نفع فروشنده است و هم مصرف کننده.

البته مسائل مهمی در زمینه رونق و پیشرفت فروشگاه های آنلاین اینترنتی تاثیر دارند از جمله کیفیت طراحی وب سایت، قیمت محصولات و یا خدمات ارائه شده، نداشتن باگ های نرم افزاری، تبلیغات مناسب، درگاه های پرداخت و غیره. در واقع با پرداخت هزینه طراحی سایت به شرکتهای برتر فعال در این زمینه، با خیال راحت می توانید در پایان یک وب سایت بسیار زیبا و قدرتمند در اختیار داشته باشید که کمک بزرگی به پیشرفت شما کند.

اما طراحی وب سایت همه ماجرا نیست به خصوص برای شرکتها و کسب و کارهایی که در آنها رقابت در فضای مجازی زیاد است.

اما طراحی وب سایت همه ماجرا نیست به خصوص برای شرکتها و کسب و کارهایی که در آنها رقابت در فضای مجازی زیاد است. بلکه پس از آماده شدن وب سایت شما، اینکه توسط موتورهای جستجو (مانند گوگل و یا بینگ) دیده شوید نیز اهمیت زیادی دارد. آمارها در طول سالهای گذشته نشان داده که مردم زمانی که کلمات یا عباراتی را در اینترنت جستجو می کنند، معمولا به نتایجی که در صفحات اول و یا دوم نشان داده می شود مراجعه می کنند. (برای مثال کلماتی مانند: دندانپزشکی، خرید کفپوش، خرید تلویزیون، قیمت خودرو، کاشت مو و…)

اینجاست که اهمیت خدمات سئو سایت (بهینه سازی وب سایت ها) مشخص می شود. معمولا مدیران وب سایتها تمایل دارند که وب سایت آنها در نتایج جستجو در صفحات اول موتورهای جستجو براحتی دیده شود که این امر تنها با کمک تکنیک های سئو و بهینه سازی میسر است.

شرکت آویناپرداز با سالها تجربه در زمینه طراحی بهترین وب سایت ها و همچنین سئوی حرفه ای در خدمت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی های روز برنامه نویسی و طراحی وب (از جمله ASP.NET شرکت مایکروسافت) اقدام به این کار می کند و در طول سالهای گذشته با موفقیت توانسته در زمینه سئو وب سایت ها نیز به بهترین شکل ممکن عمل کند.

اگر شما هم یک وب سایت زیبا، سریع، پر بازدید و قدرتمند می خواهید برای تماس با ما تعلل نکنید.

پایان رپورتاژ آگهی ./

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آر جی بی یا فول کالر در صنعت روشنایی به محصولاتی گفته می شود که قابلیت تغییر رنگ را داشته باشند. از ویژگی های این محصولات میتوان به کنترل رنگ ،سرعت و میزان روشنایی اشاره نمود. شما با استفاده از ریموت های RGB میتوانید به راحتی نورهای ال ای دی نواری و سایر لامپ هایی که دارای این قابلیت هستند را کنترل نمود.

    پاسخ