;
coinex

به هواپیماهای ایرانی در فرودگاه بیروت سوخت تعلق نمی‌گیرد

هواپیماهای ایرانی در فرودگاه بیروت با مشکل مواجه شدند. شرکت های مرتبط با موسسات تحت تحریم ایران، مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

به گزارش تکراتو، با آغاز تحریم‌های آمریکا علیه ایران مشکلاتی در زمینه‌های مختلف دامن گیر ایران بوده است. اکنون نیز مقامات لبنانی اعلام کردند که به شرکت‌های نفتی بین المللی فعال در فرودگاه بیروت در مورد تامین سوخت مورد نیاز ایرلاین‌هایی که تحت تاثیر تحریم‌های اخیر علیه ایران هستند هشدار داده شده است.


بیشتر بخوانید: لیست شرکت های خارج شده از ایران به دلیل تحریم ها


یک مقام ارشد فرودگاهی لبنان گفت:

پس از وضع تحریم‌های واشنگتن علیه ایران در روز دوشنبه گذشته، به شرکت‌های نفتی بین المللی اخطار داده شده است.

مشکل هواپیماهای ایرانی در فرودگاه بیروت

این مقام فرودگاهی در مورد مشکل هواپیماهای ایرانی در فرودگاه بیروت اعلام کرد که به برخی از عرضه کنندگان سوخت بر اساس تصمیمات داخلی این شرکت‌ها اطلاع داده شده، اما فنیانوس تایید کرد که هیچ کدام از عرضه کنندگان اجازه کمک به سوخت گیری مجدد هواپیماهای تحریم شده را ندارند. فنیانوس افزود، این تصمیم توسط شرکت‌های آنها گرفته شده نه توسط دولت لبنان.


بیشتر بخوانید: لیست تحریم های آمریکا علیه ایران ؛ بزرگترین تحریم‌های تاریخ


در رسانه‌های لبنانی اسامی شرکت‌های منع شده از عرضه سوخت به هواپیماهای ایرانی اعلام شده که به شرح زیر است:

  • شرکت لیکوئیگاز
  • کورال اویل
  • توتال
  • دبلیو اچ الفمد

این مقام فرودگاهی، این اقدام را گامی بسیار کوچک دانست و ادامه داد که ممکن است مشکلات بزرگ‌تری پیش آید. این مقام فرودگاهی لبنان تاکید کرد که این تصمیم باید مورد مطالعه قرار گیرد و تصمیمی در سطح ملی و در هماهنگی با دولت اتخاذ شود.

سرپرست وزارت حمل و نقل لبنان در مورد مشکل هواپیماهای ایرانی در فرودگاه بیروت تایید کرد که دولت هنوز تصمیمی در این باره که آیا تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را اجرا کند یا نه اتخاذ نکرده است. وی افزود که دولت لبنان در حال بررسی تمام جوانب است که البته کار آسانی نیست و باید جنبه‌ها و نظرات بسیار زیادی را مورد بحث قرار داد.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر