;
coinex

مشخصات ارزانترین مدل گلکسی اس 10 لو رفت

مشخصات ارزانترین مدل گلکسی اس 10 منتشر شد. با اینکه معمولا گوشی‌های سری گلکسی S، پرچم‌داران سامسونگ بوده و گرانقیمت هستند، اما گویا گلکسی اس 10 در سه مدل عرضه خواهد شد که یکی از آنها ارزانترین نسخه یا مدل مقرون به صرفه تر است.

نمایشگر جدید سامسونگ در ارزانترین مدل گلکسی اس 10

Ben Geskin یکی از افشا کنندگان توییتری معروف در زمینه گوشی‌های هوشمند است. به تازگی توییتی از این فرد در فضای آنلاین منتشر شده که مشخصات ارزانترین مدل گلکسی اس 10 را فاش می‌کند.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۱۰ سامسونگ، هوشمندترین موبایل جهان


بر اساس توییت گسکین، این مدل مقرون به صرفه از گلکسی S10 نمایشگر منحنی نداشته و به جای آن به نمایشگر جدید infinity-O سامسونگ مجهز است.

احتمالا پردازنده ای هم که به ارزان ترین گلکسی S10 قدرت خواهد داد، اسنپدراگون 845 باشد. اگر چه ممکن است که این دستگاه به آخرین پردازنده کوالکام مجهز نشود، اما مطمئنا نمی‌توان قابلیت های بالای اسنپدراگون 845 را نیز نادیده گرفت. البته گسکین نیز در توییت خود همچنان از وجود اسنپدراگون 8150 نام برده است.

از دیگر مشخصات این مدل ارزان قیمت گلکسی اس 10 می‌توان به 4 یا 6 گیگابایت رم، سنسور اثر انگشت قرار گرفته در کنار بدنه دستگاه و پیکره بندی دوربین دوگانه اصلی نام برد. شایعات نشان می‌دهند که این نسخه می‌تواند با قیمتی در حدود 650 تا 750 دلار به بازار عرضه شود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود ندارد، بنابراین همچنان این موضوع را در همان حد و اندازه یک شایعه در نظر بگیرید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر