;
coinex

با ترکیب سری گلکسی S و نوت، گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز می‌شود

گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز می‌شود. این یک خبر غافلگیرکننده برای دوستداران سامسونگ بوده و ممکن است که به واقعیت تبدیل شود.

رسانه کره‌ای The Bell با انتشار مطلبی خبر داد که سامسونگ قصد دارد تا با درهم آمیختن سری گلکسی S و گلکسی نوت، گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 را به قلم اس پن مجهز کند. در واقع این ایده‌ای است که بالاترین مقام این کمپانی کره‌ای، Jay Y. Lee، آن را دنبال می‌کند. این خبر بر اساس اطلاعات برخی افراد نزدیک به این غول تکنولوژی کره، منتشر شده است.

چرا باید گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز شود؟

در حالی که هنوز چراغ سبزی برای این ایده داده نشده است، اما تفکری که در پشت آن قرار گرفته ناشی از کاهش فروش گوشی‌های سامسونگ در تمامی محدوده‌های قیمتی است. به این ترتیب شرکت به دنبال راهی است تا بتواند مشتریان بیشتری را برای خرید محصولات خود اغوا کند.

چرا باید گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز شود؟

با این شیوه مشتریان به جای آنکه ترجیح دهند تا مدل‌های قدیمی‌تر را خریداری کنند، به دنبال گوشی‌های رده بالای این کمپانی خواهند رفت. این درست همان اتفاقی است که برای مدل‌های گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 افتاد. هنوز گوشی‌های سری گلکسی S8 سامسونگ از فروش بهتری نسبت به مدل‌های جدید برخوردارند و این موضوع سامسونگ را عذاب می‌دهد.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه


گفته می‌شود که پیش‌بینی فروش سامسونگ برای مدل گلکسی نوت 9 حدود 12 میلیون دستگاه است. این رقم تنها یک میلیون دستگاه بیشتر از گلکسی نوت 8 است که در سال 2017 عرضه شد.

بر اساس گزارش‌های جدید، گلکسی اس 10 امسال در سه مدل رونمایی خواهد شد. این برخلاف سنت هرساله سامسونگ است که پرچم‌داران سری گلکسی S را در دو مدل عرضه می‌کرد. رده بالاترین مدل از این گوشی گلکسی اس 10 پلاس است که گفته میشود با یک دوربین سه گانه اصلی و یک دوربین سلفی دوگانه معرفی خواهد شد.

تماشا کنید: گلکسی اس ۱۰ پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای

این احتمال وجود دارد که هر دو مدل رده بالای گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز شوند، اما چرا باید سامسونگ چنین استراتزی را برگزیند؟

در حالی که سامسونگ با انتخاب چنین روشی باعث می‌شود که هر سال همچنان سه گوشی بالارده به بازار عرضه کند، احتمالا در بخش تحقیق و توسعه نیز پول کمتری خرج کرده و البته هزینه‌های بازاریابی خود را نیز کاهش خواهد داد.

از سوی دیگر انتخاب این استراتژی می‌تواند به غول تکنولوژی کره این امکان را بدهد که در نیمه دوم سال، گوشی‌های قابل انعطاف گلکسی X را به نمایش بگذارد. اولین گوشی منعطف سامسونگ در اوایل سال 2019 راهی بازار خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر