;
coinex

کاهش قیمت‌ محصولات دیجیتال از نیمه آذرماه تا 40 درصد(بروزرسانی: تکذیب شد)

قرار است از نیمه آذرماه قیمت‌ محصولات دیجیتال چیزی حدود 40 درصد کاهش یابد. رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از این کاهش خبر داد.

به گزارش تکراتو، مهدی میرمهدی اعلام کرده که بسیاری از کالا‌های دیجیتال در گمرک دپو شده‌‌اند که قرار است براساس جلسات برگزار شده این محصولات به زودی ترخیص و روانه بازار شوند. وی افزود که با ترخیص این کالاها قیمت‌ها افت خواهند کرد چون با دلار 4200 تومانی وارد کشور شده‌اند.

کاهش قیمت‌ محصولات دیجیتال به زودی

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران تاکید نمود که بهتر است مردم برای خرید عجله نکنند. میرمهدی بیان نمود که سامانه ثبت سفارش روی وارد‌کنندگان بسته است و حدود یک‌هفته است که واردکنندگان نمی‌توانند از این سامانه اقدام به ثبت سفارش کنند و به نظر می‌رسد عدم مدیریت صحیح ، باعث این اختلال شده است.

به گفته میرمهدی، درحال حاضر حدود 98 درصد محصولات دیجیتال وارداتی هستند و اگر سامانه ثبت سفارش به روی واردکننندگان باز نشود، میزان عرضه و تقاضا در بازار برهم خواهد خورد. به گفته وی، 2 درصد از محصولات موجود در بازار، داخلی است که بیشتر آن‌ها به طور مونتاژ شده راهی بازار می‌شوند.

به‌روزرسانی

وب‌سایت اتحادیه‌ی فناوران رایانه‌ی تهران، با انتشار بیانیه‌ای به نقل از میرمهدی، اعلام کرد که خبر کاهش ۴۰ درصدی قیمت کالاهای کامپیوتری صحت ندارد و قیمت این کالاها به کاهش نرخ ارز بستگی دارد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: ilna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر