;
coinex

رونمایی از ناوشکن و زیردریایی بومی ایران به زودی

ناوشکن و زیردریایی بومی ایران قرار است به زودی رونمایی شود. فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این خبر را اعلام نمود.

به گزارش تکراتو، ناوشکن و زیردریایی بومی ایران که به دست فرزندان این مرز و بوم ساخته شده، هفته آینده در آبهای جنوب کشور به بهره برداری خواهد رسید. امیردریادار حسین خانزادی در جمع نمازگزاران جمعه گرگان مرکز استان گلستان اظهار داشت که به زودی نخستین زیردریایی پیشرفته تمام بومی و مجهز به تجهیزات روز دنیا مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و به امکانات دفاعی کشورمان افزوده خواهد شد.

رونمایی از ناوشکن و زیردریایی بومی ایران

خانزادی اضافه کرد که بطور قطع بهره برداری از این زیردریایی برای دشمنان یک غافلگیری به وجود خواهد آورد چرا که در ساخت آن از فناروی روز و پیشرفته استفاده شده بطوریکه در باور آنها نمی‌گنجد. دریادار خانزادی با تبریک هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی و دلاوریهای جان برکفان این نیرو گفت که در چنین روزی در سال 1359 یک گردان از نیروی دریایی ارتش بعد از گذشت 67 روز از جنگ تحمیلی درس بزرگی به استکبار جهانی داد تا نفت از خلیج فارس توسط رژیم بعث عراق صادر نشود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد که اداره نیروی دریایی در تمام نقاط به دست فرزندان این مرزو بوم که در مراکز آموزشی کشورمان تربیت می شوند صورت میگیرد و دیگر وابستگی به خارج نداریم.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: irna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر