;
coinex

دریافت کارت سوخت با کد دستوری دولت همراه ؛ شماره گیری #4*

از این پس با کد دستوری #4* می‌توانید در خواست کارت سوخت بدهید و یا یارانه کالایی خود را با آن دریافت کنید. وزیر ارتباطات در اکانت توییتر خود از انتخاب کد دستوری #۴* برای دریافت خدمات دولت همراه و اجرای هر چه بهتر دولت الکترونیک خبر داد.

از دو روز قبل ثبت نام کارت سوخت المثنی از طریق اپلیکیشن دولت همراه آغاز شده است، اما این تنها راه برای دریافت کارت سوخت جدید مالکان خودرو نخواهد بود.

کد دستوری دولت همراه با شماره گیری #4*

سامانه دولت همراه تنها راه برای دریافت کارت سوخت نیست. شهروندان می‌توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن دولت همراه در زمان های تعیین شده نیز نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: چگونه کارت سوخت را به کارت بانکی خود متصل کنیم؟


البته با مراجعه به مراکز پلیس+10 ثبت نام برای کارت سوخت وجود خواهد داشت، اما آذری جهرمی با انتشار پستی در توئیتر به این نکته اشاره کرد که برای این کار راه های بیشتری در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات در اکانت توئیتری خود نوشت:

در تهیه کارت سوخت انتخاب های متعددی برای دارندگان خودرو فراهم است.

شیوه سنتی: حضور در مراکز پلیس + 10 و ارائه اصل سند و کپی، اصل کارت خودرو و کپی، اصل کارت ملی و کپی آن و پرداخت وجه و انتظار دریافت پستی

شیوه نوین: مراجعه به سایت دولت همراه و یا کد دستوری #4* بدون مدارک، هزینه و انتظار

در کد دستوری دولت همراه با شماره گیری #4* منوی اولیه‌ای برایتان باز شده که در آن گزینه های رجیستری تلفن همراه، کارت سوخت، تامین اجتماعی، بسته های حمایتی دولت و برخی از وزارتخانه ها در آن دیده می‌شود. شاید مهمترین گزینه های حال و حاضر کد دستوری دولت همراه همان کارت سوخت باشد.

شماره گیری کد دستوری #4*
منوی اصلی در کد دستوری #4*

مالکان خودرو می‌توانند با شماره گیری #4* به درگاه پرداخت الکترونیکی دولت وارد شده و با انتخاب گزینه کارت سوخت و سپس وارد کردن کد ملی ادامه روند ثبت نام را تکمیل کنند، اما در نظر داشته باشید که همچنان برنامه زمانبندی بر اساس شماره آخر تلفن همراه برقرار است.

دیروز امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز با انتشار پستی در توییتر کد دستوری #4* را به عنوان کد دستوری دولت همراه معرفی کرده و نوشت که از این پس تمام خدمات دولتی با همین کد دستوری انجام خواهد شد. او در ادامه توئیت خود نوشت:

این روزها کارت سوخت و استعلام یارانه کالایی دو خدمت اصلی دولت است که در منوی اولیه مشاهده می‌شود برنامه سازمان ارائه خدمات دولت از یک پلتفرم واحد است.

دولت قصد دارد تا با توسعه دولت الکترونیک، علاوه بر شفاف سازی روند اجرایی در بخش های مختلف دولت، هزینه های متحمل شده بر دوش مراجعه کنندگان را نیز کاهش دهد. کد دستوری #4* که کد دستوری انحصاری برای دولت الکترونیک بوده، در همین راستا بوجود آمده است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام وقت بخیر الان لازمه شماره کارت بانکی را وارد نماییم؟؟؟

    پاسخ