coinex
راهنمای خرید تکراتو

تمدید مهلت ثبت نام کارت سوخت

تمدید مهلت ثبت نام کارت سوخت اعلام شد. شهروندانی که هنوز برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام نکرده‌ا‌ند، همچنان می‌توانند توسط اپلیکیشن دولت همراه و یا وب‌سایت آن نام خود را ثبت کنند.

فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی که از سوم آذرماه آغاز شده بود، طبق برنامه‌ریزی‌های شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ساعت ۲۴ روز شنبه، ۲۴ آذرماه به پایان می‌رسید، اما تمدید مهلت ثبت نام کارت سوخت خبری بود که امروز توسط خبرگزاری های بزرگ ایران منتشر شد.

تمدید مهلت ثبت نام کارت سوخت تا یکم دیماه

دیروز اکثر وب‌سایت های خبری به موضوع پایان مهلت ثبت نام کارت سوخت پرداختند. به عنوان مثال رکنا با عنوان “شرایط ثبت نام کارت سوخت/ دیگر تمدید نمی شود” به تعداد نفراتی که تاکنون موفق به ثبت‌نام برای دریافت کارت سوخت المثنی شده‌اند، گفت: تاکنون دو میلیون و ۱۰۰هزار نفر به‌صورت غیرحضوری و ۲۰۰ هزار نفر به‌صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ موفق به ثبت نام کارت سوخت المثنی شده‌اند.

این درحالی است که آمار ثبت‌نام‌کنندگان در روز گذشته، 23 آذرماه، بیش از یک و نیم میلیون نفر بوده و حدود یک میلیون نفر از روز گذشته تاکنون ثبت نام کرده‌اند.

اگر چه تا دیروز خبری مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام کارت سوخت عنوان نشده بود، اما شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنان، مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای آن دسته از مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت که از مرحله نخست ثبت‌نام جا مانده‌اند، به مدت یک هفته تا شنبه یکم دی‌ماه تمدید شده است.

بیژن زنگنه، وزیر نفت، در آخرین اظهارنظر خود از عزم جدی دولت برای بازگرداندن کارت سوخت گفت. البته دولت اعلام کرده است فعلا برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی یا افزایش نرخ بنزین ندارد و زمان الزام استفاده از کارت سوخت نیز هنوز مشخص نشده است.

در هر صورت با تمدید مهلت ثبت نام کارت سوخت ، مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و یا کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.

برای چگونگی اتصال کارت سوخت به کارت بانکی و یا نحوه ثبت نام کارت سوخت المثنی به لینک های زیر مراجعه کنید.

اخبار مربوط به کارت سوخت را در تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر