;
coinex

۳ پیشنهاد جذاب برای خوشگذرانی در سفرهای خانوادگی

مسافرت به خصوص همراه خانواده یکی از بهترین روش‌های تفریح به حساب می‌آید. در این نوشته با ۳ پیشنهاد جذاب برای خوشگذرانی در سفرهای خانوادگی آشنا خواهید شد.

پیشنهادهایی جذاب برای خوشگذرانی در سفرهای خانوادگی

تماشای شهرهای دیدنی ایران همیشه جذاب است و تقریا در برنامه‌های آخر هفته‌ی هر ایرانی گنجانده می‌شود. اما دانستن اینکه کدام مقاصد برای گردشگری بهتر است و می‌توانید با برنامه‌ریزی خوب اقامتی دلپذیر در آن داشته باشید کار سختی نیست و می‌توانید با نگاهی به فهرست زیر یکی از بهترین مسیرها را انتخاب کنید.

تور مشهد؛ سفری روحانی و تماشایی به پرطرفدارترین شهر ایران

تور مشهد شما را به روحانی‌ترین شهر ایران می‌برد و به شما فرصت می‌دهد که تا با خود و خدایتان خلوت کنید و در کنار حرم مطهر امام رضا (ع) به راز و نیاز بپردازید. معمولا در ساعت‌های به خصوصی در صحن زیبا و طلایی امام هشتم (ع) برنامه‌های جمعی دعا و نیایش برپاست که حال و هوای روحانی به آنجا می‌دهد و معمولا مسافران تلاش می‌کنند در همان ساعت‌های ابتدایی سفر خود به مشهد، این برنامه‌ها را از دست ندهند.

بعد از آرام شدن دلتان حالا می‌توانید به شهر بیاید و با خانواده‌تان به گشت و گذار در این شهر دیدنی بپردازید. معمولا به همه‌ی مسافران پیشنهاد می‌شود تماشا و خرید از بازار رضا را فراموش نکنند و شناخته‌ شده‌ترین سوغاتی‌های جذاب مشهد را برای عزیزانتان به یادگار بیاورید. فضای جالب این بازار هم دیدنی است و اگر خریدی نداشته باشید معاشرت با مردم هم برایتان جذاب خواهد بود.

۳ پیشنهاد جذاب برای خوشگذرانی در سفرهای خانوادگی
مشهد

حالا که مسافر این شهر شدید و به تماشای آرامگاه فردوسی و مقبره نادرشاه رفته‌اید حتما پارک کوه‌سنگی را هم از نزدیک ببینید. پارک کوهسنگی در حاشیه کوه‌هایی مرتفع ایجاد شده و از قدیمی‌ترین روستاهای مشهد است این پارک تلفیقی از آب، سنگ، سرسبزی و نور است. ساختمان موزه‌ بزرگ خراسان هم با الگوبرداری از معماری کاخ کلات نادر آن را زیباتر کرده است.

حالا که دیدنی‌های طبیعی لذت می‌برید فرزندانتان را به باغ‌وحش وکیل آباد در نزدیکی مشهد هم ببرید و بگذارید در دنیای عجیب حیوانات تجربه کنید. می‌توانید به سرعت و با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر برنامه‌ریزی کنید و آخر هفته‌ی جذابی را برای خوشگذرانی در سفرهای خانوادگی در مشهد رقم بزنید.

تور قشم؛ اقامت در جزیره‌ی ازرانی برای خوشگذرانی‌ها

 

تور قشم را به جرات می‌توان یک سفر رویایی در میان شگفتی‌های طبیعت دانست. زیبایی‌ها و آرامش طبیعی در زمرد خلیج‌فارس آنقدر جشم‌نواز است که حالا سالهاست گردشگران خارجی برای سفر و اقامت فقط در قشم به ایران سفر می‌کنند. البته قوانین مناطق آزاد هم به آنها کمک می‌کند، چون به سادگی و بدون ویزا می‌توانند تا ۱۵ روز در آن مقیم شوند و از سفر خود لذت ببرند.

برای تماشای همه‌ی زیبایی‌های قشم باید هر روز از صبح تا شب با برنامه‌ریزی دقیق راهنماها همراه شوید و سفری به یادماندنی داشته باشید. به غیر از دره ستارگان و یا ساحل آرام و طلایی قشم که همیشه سر زبان‌هاست دیدنی‌هایی هم وجود دارد که دیدن آن از واجبات سفر است!

۳ پیشنهاد جذاب برای خوشگذرانی در سفرهای خانوادگی
جزیره قشم

انجیر معابد، دقیق یکی از این زیبایی‌هاست؛ درخت همیشه سبز، لور (معروف به انجیر معابد) در حقیقت تاجی بزرگ با ریشه های هوایی است. میوه‌های نارنجی رنگ خوشمزه دارد و نمایی دلنشین که نمی‌توانید از آن دل بکنید. به تماشای آن بنشنیند و بهترین عکس‌های یادگاری و بگیرید. برای غار نمک، قلعه پرتقالی‌ها و دیگر دیدنی‌ها قشم هم برنامه‌ریزی کنید.

اما فراموش نکنید یک‌روز صبح طلوع آفتاب را در جزیره‌ی ناز تماشا کنید. جزیره‌ای زیبا و آرام در نزدیکی قشم که شما با رفتن به آن در طول مسیر می‌توانید رقص دلفین‌های خلیج‌فارس را از نزدیک ببینید و روز متفاوتی را شروع کنید.

این روزها بهترین فصل سفر به قشم است، در آب و هوای مطبوع و بهاری میهمان هتل‌های مناسب و مقرون به صرفه‌ی شهر می‌شوید و سفری به یاد ماندنی خواهید داشت.

تور کیش؛ سفر به شهری مدرن با دیدنی‌های تاریخی

کیش در حقیقت نگین خلیج فارس است و حالا به یکی از شهرهای مدرن گردشگری در ایران تبدیل شده است. آنقدر امکانات گردشگری و تفریحی در این شهر پیش‌بینی شده است که امکان ندارد لحظه‌ای شک کنید که چرا به این مقصد آمده‌اید. رقابت این شهر با بسیاری از شهرهای گردشگری اطراف ایران کاملا مشهود است و شما می‌توانید سفر خوش خانوادگی به کیش داشته باشید.

در هتل‌های لوکس ۵ ستاره اقامت کنید و یا مناسب با هزینه‌ی پیش‌بینی شده‌تان برای سفر در هتل‌های مناسب سه یا چهارستاره بمانید و اقامت خوشی در کیش داشته باشید. تفریح‌های آبی را در ساحل‌های کیش از دست ندهید و با کمک مربی‌های خبره‌ی جزیره حتما هیجان و خوشگذرانی را تجربه کنید.

۳ پیشنهاد جذاب برای خوشگذرانی در سفرهای خانوادگی
جزیره کیش

اما بهتر است بدانید که به غیر از بخش مدرن و یا مال‌ها و پاساژهای بزرگ خرید در این شهر دیدنی‌های طبیعی و تاریخی هم دارد که تماشای آنها جذاب است. مثلا به شما پیشنهاد می‌کنیم شهر باستانی جزیره را ببینید و از ساخت و معماری گذشته در این جزیره آگاه شوید. با فرزندتان به بوستان آهوان بروید و از نزدیک با زندگی و معاشرت خانوادگی آهو ها روبه‌رو شوید.

شهر زیرزمینی کاریز را هم از دست ندهید؛ این شهر با 2500 سال قدمت با قنات‌های شگفت انگیز در آن زمان توانسته آب شیرین را همیشه در اختیار ساکنین قرار دهد. در این شهر بعد از تماشای شگفتی‌هایش می‌توانید از غرفه‌های صنایع‌دستی خرید کنید و در رستوران‌های مخصوص گردشگران غذای خوشمزه‌ی دریایی میل کنید.

سفر به جزیره یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های گردشگری داخلی است. به برنامه‌های وب سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و بهترین تور کیش را بخرید.

منبع : ویرلن

پایان رپورتاژ آگهی.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر