;
coinex

معرفی نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ (Flip) در ایران

از نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ یا فلیپ سامسونگ (Flip) در ایران رونمایی گردید. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر قابلیت‌ها این فناوری و شرح گزارش معرفی آن در ایران.

شرکت سامسونگ ایران امروز طی مراسمی با حضور نمایندگان رسانه ها و فعالان و متخصصان حوزه فنا آوری و آی تی، از نسل جدید نمایشگر تعاملی خود رونمایی نمود. نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ که با فاصله‎ زمانی نسبتا اندکی از بازارهای جهانی در ایران حضور یافته، با تکیه بر نوآوری ‏های خود، قابلیت عرضه ایده ها و تعامل بیشتر و گسترده تری را میان شرکت کنندگان در جلسات کاری فراهم خواهد کرد.

نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ در ایران

نمایشگر تعاملی سامسونگ یا Flip یکی از محصولات کم‌نظیر و نوآورانه سامسونگ است که با تشخیص نیاز کسب‌وکارها و با هدف بالا بردن راندمان جلسات همفکری و تصمیم‌گیری طراحی شده است. در این نوشته پیش از گزارش جلسه معرفی آن در ایران، مروری خواهیم داشت بر قابلیت ها و امکانات این تکنولوژی مدرن.

جلسه‎ای مدرن و سازنده

ماهیت کسب‏ وکارهای امروزی و سرعت تحولات باعث شده نیاز به جلسات آنی و بدون برنامه‎ریزی تا حد زیادی افزایش یابد. به همین دلیل سهولت در برگزاری یک جلسه کاری و در عین حال امکان استفاده از بهترین قابلیت‎ها و روش‎های مدرن برای عرضه و بررسی ایده‏های مختلف‏ به یک ضرورت تبدیل شده است.

نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ دقیقا پاسخی به همین نیاز کسب ‏وکارهای امروزی است. این محصول با صفحه نمایش لمسی و  اندازه 55 اینچی خود، به راحتی قابل استفاده در سالن های جلسات با هر ابعادی بوده و امکان نمایش چند رسانه‌ و برگزاری جلسه در هر جایی از شرکت را فراهم می‎کند.

معرفی نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ (Flip) در ایران

علاوه بر این امکان چرخش این نمایشگر و استفاده از آن در هر دو حالت عمودی و افقی، آن را به ابزار ایده‎آل برای بررسی و ارائه هر ایده و موضوعی تبدیل می‎کند. صفحه نمایش لمسی Flip دارای رزولوشن اولترا اچ‏دی (UHD) است و این یعنی همه تصاویر و جداول و نمودارهای شما با کیفیت بالا و جزییات کامل برای همه اعضای جلسه نمایش داده خواهد شد.

پایه ویژه Flip نیز به نحوی طراحی شده که نه تنها امکان جابجایی راحت آن را فراهم کرده، بلکه دسترسی به پورت‎های ورودی و خروجی مثل HDMIو USB را بسیار ساده کرده است.

تخته جادویی

با استفاده از نمایشگرهای تعاملی Flip سامسونگ می‏توانید فایل‏های ارائه خود را با فرمت‏های معمول مانند PDF، ورد یا پاورپوینت روی نمایشگر باز نموده و سپس با استفاده از قلم هرگونه نکته یا توضیحی را روی تصویر بنویسید. قلم این نمایشگر با دو سر باریک و ضخیم طراحی شده که می‎توانید رنگ و نوع نوشتن با هرکدام را بصورت جداگانه تنظیم کرده و مثلا از یک سر برای نوشتن و از سر دیگر برای هایلات کردن مطلب استفاده کنید.

معرفی نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ (Flip) در ایران

مطالب و فایل نهایی جلسه که شامل نظرات تمامی حاضرین و نتیجه‌گیری‎ها است را می‎توانید به روش‎های مختلف مانند ایمیل، پرینت مستقیم، اشتراک‎گذاری روی شبکه و یا ذخیره مستقیم روی USB با دیگران به اشتراک بگذارید.

حافظه و محافظ جلسه

روند ایده‎پردازی غالبا بیش از یک جلسه به طول می‏انجامد. داشتن تصویری کامل از آنچه در جلسه قبلی گذشته و نتایج حاصل، می‏تواند کمک بسیار زیادی به این روند کند. نمایشگر Flip بصورت خودکار تمام روند هر جلسه را ذخیره می‎کند که در جلسه بعد می‏توان با مشاهده فایل جلسه قبلی، مذاکرات را از همان نقطه رها شده، ادامه داد.

معرفی نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ (Flip) در ایران

این نمایشگر همچنین به شما امکان می‎دهد برای فایل جلسات خود یک رمزعبور تعریف کرده و لذا از دسترسی دیگران به اطلاعات آن جلسه و یا تغییر در محتوای فایل جلوگیری کنید. برای اطمینان بیشتر همچنین می‏توانید مشخص کنید که فایل موردنظرتان در یک تاریخ مشخص از حافظه دستگاه پاک شود.

به طور خلاصه می‌توان از نمایشگر Flip سامسونگ به عنوان یک نمایشگر تعاملی لمسی با برخورداری از فناوری نوشتن با قلم نام برد که علاوه بر امکان اتصال راحت همه حاضرین در جلسه با ابزارهای همراه‌شان همچون کامپیوتر شخصی و موبایل به نمایشگر و ایجاد امکان تعامل لمسی بر روی برنامه‌های در حال پخش، قابلیت نوشتن نظرات افراد بر روی محتوای در حال نمایش و امکان اشتراک‌گذاری به لحظه آنها از طریق ایمیل، پرینت و یا ذخیره‌سازی در حافظه‌های جانبی را فراهم کرده و فرایند جدیدی را برای نوآوری در جلسات همفکری به ارمغان می‌آورد.

مراسم معرفی نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ در ایران

در این مراسم که با حضور نمایندگانی از رسانه ‏های مرتبط با حوزه فناوری و مدیریت در دفتر مرکزی شرکت سامسونگ ایران برگزار گردید، مدیران این شرکت به صحبت و گفتگو در خصوص قابلیت های نسل جدید نمایشگرهای تعاملی سامسونگ پرداختند.

معرفی نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ (Flip) در ایران

فرزین شریعتی، مدیر ارشد راهکارهای سازمانی سامسونگ اظهار کرد:

سامسونگ در حوزه نمایشگرهای حرفه‌ای جایگاه خیلی تثیبت‌ شده‌ای دارد و مدت‌هاست به عنوان برترین برند عرضه نمایشگرهای حرفه‌ای در سطح جهانی و بازارهای ایران شناخته شده، محصولات ما در مکان‌های مختلفی مثل هتل‌ها، رستوران‌ها، پاساژها و مراکز خرید استفاده می‌شود. به تازگی هم محصولات کاربردی و نوآورانه‌ای مثل Cinema Onyx و ویدئو وال‌های باریک ۱.۷ میلی‌متری را طراحی و عرضه کرده‌ایم.

وی به کارگیری نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ را راهکاری بسیار موثر برای افزایش راندمان در همفکری و ایده ‏پردازی شرکت‏های صنعتی، تجاری و کسب و کارهای اینترنتی توصیف نمود.

معرفی نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ (Flip) در ایران

در ادامه طناز رحیمی‌، مدیر بازاریابی راهکارهای سازمانی سامسونگ با اشاره به تحقیقات این شرکت پیش از طراحی نسل جدید نمایشگر تعاملی Flip اظهار کرد:

سامسونگ به مدت سه سال بر روی ۷۰۰ نفر از ایده‌پردازان و گروه‌های مختلف تحقیقات نیازسنجی را انجام داد که نتایج جالبی را به همراه داشت. بر اساس این تحقیقات ۹۵ درصد افراد جلسات رودررو را بهترین نوع جلسه می‌دانند، ضمن اینکه از کاغذ و قلم به عنوان اصلی‌ترین ابزار برگزاری جلسه یاد شده است. امکان اشتراک‌گذاری ایده‌ها و قابلیت دسترسی به تمامی اطلاعات ارائه شده در جلسه دیگر نیازهای عنوان شده است.

معرفی نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ (Flip) در ایران

پیمان علیزاده مدیر ارائه راهکارهای سازمانی سامسونگ نیز در مورد قابلیت های نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ (Flip) گفت:

ما قبل از این در سری نمایشگرهای حرفه‌ای خود تخته‌های E-Board را داشتیم که قابلیت‌ تاچ صفحه نمایش را داشت، اما با تحقیقاتی که انجام شد نیاز بود تا نمایشگری طراحی و عرضه شود که قابلیت‌های تعاملی داشته باشد، بتوان به راحتی آن را حمل کرد، امکان ارتباط به سایر دستگاه‌ها مانند لپ‌تاپ و گوشی را داشته باشد و ضمن اینکه از نمایشگر باکیفیتی بهره ببرد.

نظر شما در خصوص نسل جدید نمایشگر تعاملی سامسونگ (Flip) چیست؟ آیا این تکنولوژی کارایی لازم در جلسات و نشست ها را همانطور که در این جلسه اظهار شده، خواهد داشت؟

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر