;
coinex

تور استانبول و تور گرجستان؛ بهترین سفر‌های گردشگری در 2019

در این روزها هوا بسیار دلنشین شده و بوی بهار ازراه رسیده است درختان  جوان شده و شهر‌ها تازه می‌شوند. در این میان عاشقان سفر و اهالی ماجراجویی بار سفر میبندند و برای دیدن شهری دوست داشتنی و یا شهری جدید سفر می‌کنند به شما پیشنهاد می‌کنیم سفر به گرجستان و استانبول را در این روزها از دست ندهید.

دیدن گرجستان بهاری در نوروز 98

تور گرجستان نوروز 98 امکان دیدن شهری زیبا و بهاری را برای شما فراهم کرده است. تفلیس و باتومی از مقاصد برجسته اروپای شرقی هستند.  آژانس آویسا تور‌های منظمی را به مقصد باتومی و تفلیس برنامه‌ریزی کرده است به همراه عزیزانتان نوروزی خاطره انگیز را در گرجستان سپری کنید.

گرجستان با تاریخی غنی و نقاط دیدنی زیاد در سال‌های ایر پیشرفت‌های قابل توجهی به سمت مدرنیته داشته است و هتل‌های زنجیره‌ای چهار و پنج ستاره معروف را در خود جای داده است.

به لیست تورهای نوروزی آژانس آویسا نگاهی بی‌اندازید از حدود ۴ تا ۷ شب می‌توانید طول سفر را انتخاب کنید و روزهای نوروز را درکافه‌های خیابان روستاولی خوش بگذرانید برای خرید به تفلیس مال بروید، پارک ریک که یکی از نقاط سرسبز، محبوب و توریستی تفلیس است که در سمت چپ رودخانه متکواری واقع شده است، این پل با سبک و سیاقی کاملا مدرن در دل شهر قدیمی همچون نگینی زیبا می‌درخشد. روی پل صلح حتما عکس یادگاری بگیرید و از منظره لذت ببرید.

اگر اهل طبیعت هستید حتما برای صرف نهار در دل طبیعت به دریاچه لاکپشت بروید و در رستورانهای سنتی آن با منظره زیبای شهر از غذاهای گرجی هم لذت ببرید.

تورهای گرجستان با پرواز‌های ایران ایر و قشم ایر اجرا می‌شوند و از فرودگاه هم و با ترنسفر‌های رایگان فرودگاهی به هتل می‌رسند. تمامی هتل‌هایی که از گردشگران آژانس پذیرایی می‌کنند دارای خدمات صبحانه نیز هستند.

برای سفر ارزان به گرجستان می‌توانید در زمانی که تقاضا کمتر است سفر کنید در همین روزهای باقی مانده اسفند ماه با تور‌های لحظه آخری گرجستان چند روزی را برای دیدن تفلیس پرواز کنید.

با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و برای سفر به سرزمین موسیقی و آواز همراه آژانس آویسا شوید و تور گرجستان را رزرو کنید.

سال جدید را با استانبول گردی آغاز کنید

سال جدید را با استانبول گردی آغاز کنید

تور استانبول  همیشه اولین انتخاب ماست هم نزدیک است و هم ارزان و مجموعه ای از خوشگذرانی‌ها را یک‌جا دارد.

استانبول شهری چند فرهنگی با تاریخی دیرینه و پر فراز و نشیب است؛ فرقی نمی‌کند چه روحیه‌ای داشته باشید به هر حال شما چیزی را برای کاوش یا خوش‌گذرانی پیدا کرد.

این شهر بیش از چند هزار هتل مختلف دارد که خوب‌هایش را از هتل سه ستاره گرفته تا هتل پنج ستاره برایتان لیست کرده است. تمام هتل‌ها دارای صبحانه هستند و معمولا در خوش منظره‌ترین فضای هتل سرو می‌شود.

توصیه می‌کنیم به همراه همسفرانتان اوقاتی را در بین پارک‌های زیبا و سرسبز شهر بگذرانید و به استراحت بپردازید. می‌توانید با کشتی‌های کروز ایستگاه بشیکتاش به جزایر پرنس بروید و از طبیعت زیبای آن لذت ببرید.

معروف‌ترین خیابان توریستی استانبول خیابان استقلال است بهتر است هتل را در اطراف همین خیابان تا میدان تقسیم انتخاب کنید که همیشه دست رسی راحتی به هتل داشته باشید.

لیست تور‌های ترکیه بخصوص استانبول را برروی وب‌سایت آژانس آویسا ببینید و به همراه عزیزانتان این تجربه دل‌انگیز سفر با تور لحظه آخری و ارزان استانبول را از دست ندهید.

البته این شهر زیبایی دو چندانی در بهار دارد و می‌توانید برای سفر‌های نوروزی هم اقامت در استانبول را برنامه‌ریزی کنید. پروازهای چارتر اطلس جت و معراج برای تور‌های نوروزی برنامه‌ریزی شده اند از حدود ۳ تا ۷ شب می‌توانید برای این سفر برنامه‌ریزی کنید.

در طول فصل بهار بسیاری از فستیوال‌های فضای باز در استانبول برگزار می‌شود. فستیوال‌های موسیقی معمولا از شلوغ‌ترین و پرطرفدارترین رویدادهای استانبول محسوب می‌شوند و شرکت در آن‌ها اوقات بی‌نهایت شادی را به ارمغان می‌آورند. اگر از شلوغی و پایکوبی لذت می‌برید سعی کنید در یکی از آن‌ها شرکت کنید.

دوستان و خانواده را با خود همراه کنید و برای خوشگذرانی در ترکیه تور استانبول نوروز 98 را رزرو کنید و سال 98 را با سفر آغاز کنید.

منبع :‌ ویرلن

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر