;
coinex

سامسونگ گلکسی S10 ؛ قدرتنمایی دوربین سه گانه و اسنپدراگون 855

سامسونگ به تازگی از گوشی‌های گلکسی اس 9 خود رونمایی کرد و این در حالی است که شایعات مربوط به سامسونگ گلکسی S10 از هم اکنون در حال شکل گیری است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ با معرفی گلکسی اس 9 سطح توقع را درباره گلکسی اس 10 بالا برده است. به تازگی کانسپتی از گوشی Samsung Galaxy S10 منتشر شده که این دستگاه را در شکل و شمایل جذابی به تصویر کشیده است.

سامسونگ گلکسی S10 یا سامسونگ گلکسی X

سامسونگ گلکسی S10 یا سامسونگ گلکسی X

سامسونگ در سال 2019 دهمین نسل از پرچمداران سری گلکسی S خود را به بازار معرفی خواهد کرد و این طور که از شنیده‌ها پیداست، به نظر می‌رسد که این غول کره‌ای برای آن برنامه ویژه‌ای خواهد داشت. حتی مدتی قبل عنوان شد که ممکن است سامسونگ نام گلکسی اس 10 را انتخاب نکند و پرچمدار 2019 خود را گلکسی X بنامد. در همین رابطه مطلب زیر را از دست ندهید.


بیشتر بخوانید: سامسونگ نام پرچمداران خود را به گلکسی X تغییر می‌دهد ؛ آیا این یک کپی از نام آیفون است؟!


جالب اینجاست که از مدتها قبل شایعات منتشر شده از گوشی قابل انعطاف سامسونگ با نام گلکسی ایکس یاد می‌کنند و اگر این اطلاعات را در کنار هم قرار دهیم، آنگاه این احتمال وجود دارد که سامسونگ گوشی قابل انعطاف خود را در سری بعدی گلکسی S و با نام جدید گلکسی X به نمایش درآورد.

کانسپت گلکسی s10

نامگذاری با پسوند X کمی پیش بینی اسامی گوشی‌های بعدی را با چالش مواجه می‌کند. این همان داستانی است که درباره اپل نیز وجود دارد. این موضوع در مطلب زیر به طور کامل توضیح داده شده است.


بیشتر بخوانید: نامگذاری آیفون X ما را به نقطه‌ بدون بازگشت رساند؛ آیفون های ۲۰۱۸ اپل چه نامیده می‌شوند؟!


مشخصات گلکسی اس 10

طرفداران سامسونگ می‌توانند در آگوست (اواخر مردادماه) منتظر گلکسی نوت 9 باشند و سری جدید گلکسی اس 10 مطمئنا در اولین سه ماهه از سال 2019 خودنمایی خواهد کرد. برای مشخصات گلکسی اس 10 ویژگی‌های جذابی عنوان می‌شود. در آخرین شایعات که کانسپتی از سامسونگ گلکسی S10 را به نمایش گذاشته است، سه دوربین در پنل پشتی رخ نشان داده و در جلو نیز یک نمایشگر اینفینیتی با حداقل حاشیه دیده می‌شود.

نمایشگر گلکسی اس 10 (یا شاید همان گلکسی X) در این کانسپت درست به مانند نمایشگر گلکسی اس 9 و یا حتی نسل قبل از آن، گلکسی اس 8 است؛ اما گفته می‌شود که رزولوشن آن 4K+ خواهد بود. با کم شدن حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش، نسبت بدنه به صفحه نمایش در این گوشی به بیشترین حد ممکن خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


بر اساس کانسپت منتشر شده که در تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، در پنل پشتی دوربین سه گانه جاسازی شده و اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود.

این احتمال بسیار زیاد است که تا زمان ساخت سامسونگ گلکسی S10 این شرکت بتواند به فناوری یکپارچه سازی حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش دست یافته باشد و در پرچمدار 2019 خود از آن استفاده کند؛ بنابراین در گلکسی اس 10 حسگر به زیر صفجه نمایش منتقل خواهد شد. در حال حاضر سیناپتیکس در این زمینه پیشتاز است.


بیشتر بخوانید: سیناپتیکس (Synaptics)، اولین سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون صفحه نمایش را معرفی کرد


شاسی سامسونگ گلکسی S10 از شیشه ساخته خواهد شد و احتمالا آخرین نسل از پوشش گوریلا گلس از آن محافظت خواهد کرد. در لیست مشخصات گلکسی اس 10 دوربین یکی از جذابیت‌های آن است.

سه دوربین به شکل عمودی بر روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. وب‌سایت igeekphone این دوربین سه گانه را ترکیبی از یک سنسور اصلی 66 مگاپیکسلی یک لنز واید 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای ثبت عمق تصاویر با بزرگنمایی 12x معرفی می‌کند -شاید کمی درباره دوربین‌ها اغراق شده باشد.-

سامسونگ گلکسی S10

مغز متفکر گلکسی اس 10 را پرچمدار بعدی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 تشکیل می‌دهد که با پشتیبانی از 8 گیگابایت رم داده‌ها را پردازش خواهد کرد. حافظه داخلی نیز به 1 ترابایت خواهد رسید!

پرچمدار سال آینده سامسونگ می‌تواند بازار موبایل 2019 را تحت تاثیر خود قرار دهد، حال چه سامسونگ گلکسی S10 نامیده شود و یا سامسونگ گلکسی X .

بیشتر بخوانید:

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سامسونگ قافیه را به بقیه مانند شیامی باخته است و کمی دیر به تکاپو افتاده است شرکت سامسونگ بزرگ و سنگین و بالطبع تنبل و غرق در موفقیت هایش شده است مانند ایفون که کم اورد فوری ایفون ایکس را ارائه کرد

    پاسخ