;
coinex

راهنمای خرید در کوش آداسی در تور کوش آداسی

کوش آداسی (Kuşadası) یکی از نقاط بسیار زیبای کشور ترکیه است. در این نوشته راهنمای خرید در کوش آداسی به همراه معرفی بهترین مراکز خرید این شهر در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

کوش‌آداسی با وجود بازارها و بازارچه‌ها، بوتیک‌ها و مراکز خرید متعدد، یکی از بهترین مناطق ترکیه برای خرید است. تنوع مراکز خرید باعث شده که در این شهر با هر سلیقه و بودجه‌ای بتوانید خرید کنید. در این مراکز خرید و بازارها، هرچیزی که فکر کنید پیدا می‌شود؛ از لباس، کفش و زیورآلات گرفته تا فرش، سرامیک و صنایع دستی. مراکز خرید و فروشگاه‌های کوش‌آداسی معمولا تمام روزهای هفته باز هستند و تا دیروقت فعالیت می‌کنند.

در تور کوش آداسی ، از خرید کردن لذت می‌برید. می‌توانید ساعت‌ها در بازارها چانه بزنید و با فروشندگان خوش‌رو که به زبان‌های مختلف مسلط هستند، صحبت کنید و تخفیف بگیرید. واحد پول ترکیه، لیره است ولی در کوش‌آداسی برای خرید نیازی به تبدیل ارز ندارید. بسیاری از فروشگاه‌ها، دلار آمریکا، یورو، ویزا، مسترکارت، چک مسافرتی و… را می‌پذیرند.

در کوش‌آداسی بازارها و بازارچه‌های قدیمی زیادی وجود دارد. بازار بزرگ، بازار شرق و بازار کوش‌آداسی چند نمونه از این بازارها هستند که سرتاسر آنها پر از مغازه‌ است و نزدیک به بندر قرار دارند. بازارچه‌ی کوش‌آداسی، هر جمعه برپا می‌شود و میوه‌ها و سبزیجات تازه عرضه می‌کند. چهارشنبه‌ها هم انواع کفش و لباس و… در این بازارچه به فروش می‌رسد. در این روز می‌توانید محصولات فیک با برندهای لاکوست، دولچه و گابانا، لویی ویتون و کلوین کلاین را در بازارچه‌های عمومی پیدا کنید.

راهنمای خرید در کوش آداسی در تور کوش آداسی

بندر کوش‌آداسی هم میزبان فروشگاه‌های تعداد زیادی از برندهای مشهوری چون لاکوست، مودوو ..است. همه‌ی فروشگاه‌های مدرن کوش‌آداسی مجهز به دستگاه‌های تهویه‌ی مطبوع هستند و قدم زدن در آنها حتی در روزهای گرم سال، کاری عذاب‌آور نیست.

خرید در کوش‌آداسی بسیار متنوع است و بسته به بودجه و سلیقه‌ی شما دارد. می‌توانید تمام پول خود را در فروشگاه‌های بزرگ و شیک خرج کنید و لباس‌ها و اجناس گران و باکیفیت بخرید یا در بازارچه‌های محلی گشتی بزنید و اجناس معمولی‌تر را خرید کنید و با فروشنده سر قیمت آنها چانه بزنید. به هر حال، هر کدام را که انتخاب کنید، از خرید کردن در کوش‌آداسی لذت می‌برید و بسیاری از اجناس و کالاها را می‌توانید بسیار ارزان‌تر از محل زندگی خود خریداری کنید. بنابراین اگر به دنبال سوغات برای نزدیکان، یادگاری برای خودتان یا وسایل دکوری برای تزیین منزل هستید، به خیابان‌ها بروید و در مغازه‌های کوچک و بزرگ، برای گرفتن بیشترین تخفیف، تا جایی که می‌توانید چانه بزنید.

بازارچه‌های محلی

به گزارش سفر با تو بازارچه‌های محلی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد هستند. این مراکز تجاری در واقع چیزی فراتر از یک مکان برای خرید و فروش کالا هستند. در آنها می‌توانید فرهنگ و سبک زندگی اهالی شهر را از نزدیک ببیند. اما گاهی شلوغی و ازدحام این بازارچه‌ها، عذاب‌آور می‌شود. بازارها شلوغ و پرانرژی هستند. فروشندگان تلاش می‌کنند با فریاد، مشتریان را به سوی مغازه‌ی خود بکشانند. اگر ظاهرتان شبیه توریست‌ها باشد، احتمال دارد کالاها را با قیمتی چند برابر قیمت اصلی به شما بفروشند. بنابراین در چنین مکان‌هایی خودتان را برای چانه‌ زدن آماده کنید تا بهترین تخفیف‌ها را بگیرید و بتوانید کالا را با قیمت اصلی آن خریداری کنید. از این کار خجالت نکشید، چانه زدن در ترکیه رواج دارد و فروشندگان طبیعتا از خریداران انتظار دارند که سر قیمت چانه بزنند.

راهنمای خرید در کوش آداسی در تور کوش آداسی

بازارچه‌های محلی معمولا در روزهای مختلف در مناطق مختلف برگزار می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید به یکی از این بازارها سر بزنید، باید با یکی از اهالی یا با مسئولان هتل، هماهنگ کنید و زمان و مکان برگزاری را از آنها بپرسید. در این بازارها اجناس تقلبی فراوانند؛ بنابراین اگر ساعت رولکس و کیف گوچی را با قیمتی باورنکردنی در این بازارها دیدید، ذو‌ق‌زده نشوید. بسیاری از گردشگران از این کالاها استقبال می‌کنند چون بسیار شبیه به اصل کالا هستند!‌

بازارها: کوش آداسی ٣ بازار دارد. اولی سه شنبه بازار است که در آن میوه و سبزیجات به فروش می رسد. دومی که مخصوص البسه و پارچه است چهارشنبه بازار می باشد. در این بازار که بسیار شلوغ است می توان البسه و کیف های تقلبی مارک های معروف را با قیمت بسیار خوبی تهیه کنید. در جمعه باز هم میوه و سبزیجات به همراه مواد غذایی نظیر ادویه و ماهی به فروش می رسد.

مرکز خرید کوش در کوش آداسی

یک مرکز خرید معروف به نام کوش واقع در محله کاله ایچی ست که با تور لحظه آخری کوش آداسی می توان از آن بازدید کرد سرگرمیهایی نیز برای تمام شب دارد. در خارج از شهر کوش آداسی در مسیری که به شهر بدروم میروند در ناحیه سکه Outlets است (Sokke) که در آنجا هم میتوانید خرید کنید. فاصله آن از شهر کوش آداسی حدود 40 دقیقه است. در آنجا میتوانید مارکهایی مثل Adidas, Nike, Benetton, Billabong, Levis را پیدا کنید.

خرید از Outlet Factory ih بسیار مقرون به صرفه است و در اکثر مواقع بیشتر فروشگاهها تخفیف های با درصدهای بالا در نظر گرفته اند که میتوانید تمامی خرید های خود را از این منطقه انجام دهید. در ازمیر نیز پاساژ بسیار بزرگی میباشد که میتوان به فروشگاه Zara در آن اشاره کرد. بهترین خریدهای خود را در سفر به کوش آداسی میتوانید از “سکه” و ” ازمیر” انجام دهید

مرکز خرید باروک

در این مرکز خرید شما می توانید فروشگاه های عرضه جواهرات را بیابید و از یک خرید پر زرق و برق لذت ببرید.

بازار حجیوات

بازار حجیوات یا همان حقیقت یکی از مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید در کوش آداسی است. در این بازار، صنایع دستی مختلفی ارایه می شود و مکان خوبی برای تهیه سوغاتی ناب و به یادماندنی از تور کوش آداسی است. اینجا انواع ظروف چینی و سفالی که طرح های آبی و سبز رنگ دارند از محبوبیت ویژه ای برخوردارند.

این بازار به نمایشگاهی بزرگ شباهت دارد که با قدم زدن در آن می توانید با فرهنگ و هنر ترک ها بیشتر آشنا شوید. پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید هم ندارید از این بازار دیدن کنید زیرا فضای دوستانه و خوبی دارد و می توانید با بومیان و هنرمندان ترک از نزدیک معاشرت کنید.

راهنمای خرید در کوش آداسی در تور کوش آداسی

حجیوات از کهن ترین بازارهای کوش آداسی نیز به شمار می آید؛ آن را در سال 1968 برپا کردند تا انواع سوغات و صنایع دستی را در دسترس عموم قرار دهند. مسئولان این بازار می گویند که هدف شان دیدن خوشحالی و شوق در چشمان بازدیدکننده ها بوده و هست.

از این جا می توانید کاشی های رنگارنگ و تابلوهای نقاشی هم تهیه کنید. این محصولات در ابعاد و قیمت های گوناگونی به فروش می رسند و طیف وسیعی از انتخاب ها را در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر