coinex
راهنمای خرید تکراتو

هرگز با دلار به ارمنستان سفر نکنید

اگر قصد سفر به کشور ارمنستان را دارید باید بدانید که بهتر است در این کشور از دلار استفاده نکنید و ارز خود را تبدیل به پول رایج این کشور به نام درام  نمایید. در همه جای دنیا دلار به عنوان ارز بین المللی شناخته و استفاده می شود و کاربرد بسیاری دارد اما در کشور ارمنستان به خصوص در بازارهای آن، مردم پول رایج خود را بیشتر قبول دارند و به ندرت پیش می آید که دلار را پس نزنند.

برای کسب اطلاع از هزینه های سفر و قیمت های تورهای گردشگری و همچنین تورهای ارزان ارمنستان میتوانید به وبسایت لحظه آخر مراجعه فرمایید.

بهتر است قبل از رفتن به این کشور، بیهوده پول خود را به دلار تبدیل نکنید و بعد از رفتن به این کشور تنها با مراجعه به یکی از مراکز مربوطه در فرودگاه ارز محلی این کشور را دریافت کرده و به سادگی برای امور مختلف خرج نمایید. اما اگر پول خود را به ارز تبدیل کرده این نگران نباشید در کشور ارمنستان به راحتی می توانید ارز خود را به درام تبدیل کنید زیرا در جای جای این کشور حتی در سوپر مارکت ها نیز درام در ازای ارز های دیگر تعویض می شود، این مورد یکی ار ویژگی های مثبت ارمنستان محسوب می شود و حتی اگر کسی از این موضوع اطلاعی نداشته باشد نیز گرفتن درام برایش کار سختی نیست. تور گرجستان

درام واحد پول جمهوری ارمنستان است و به زمان ارمنی می باشد، این پول در مقایسه با پول های دیگر ارزش پایینی دارد از این رو ارمنستان کشور ارزانی محسوب می شود و از لحاظ اقتصادی برای سفر جزو کشور های مناسب و به صرفه به شمار می آید. امروزه 1 دلار آمریکا برابر با حدود 478 درام است ولی با نوسانات ارز درام نیز تغییر می کند و ثابت نیست. برای رزرو تور ارزان عمان کلیک کنید.

جالب است بدانید تنها برای سفر به ارمنستان، ارز رایج دنیا جایز نیست اما برای استفاده از تور گرجستان یا تور باکو استاده از دلار بلا مانع است.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر