coinex
راهنمای خرید تکراتو

ارائه خدمات ویژه به زائران امام رضا

موقعیت مذهبی مشهد سبب شده است که توجه افراد بسیاری به این شهر جلب شود، سالانه میلیون ها گردشگر برای زیارت حرم مطهر امام رضا راهی مشهد می شوند، همین امر باعث رشد وضعیت اقتصادی این شهر گشته.

مشهد یکی از شهر های بزرگ ایران بوده که تعداد جاذبه های گردشگری و تفریحی آن روز به روز در حال افزایش است.

وجود جاذبه های گردشگری متعدد در کنار حرم امام رضا باعث افزایش چشمگیر گردشگران موجود در این شهر شده است، اما در سال های اخیر بدلیل بالا رفتن نرخ ارز و افزایش هزینه ها در این شهر مانند هزینه اقامت، خورد و خوراک، حمل و نقل و غیره، تعداد گردشگران رو به کاهش بوده و مسئولان به فکر راهکاری برای حفظ و افزایش گردشگران فعلی بوده و به دنبال ارئه خدمات ویژه به زائران امام رضا هستند. برای رزرو ارزان ترین تور استانبول کلیک کنید.

اصلی ترین مشکل زائرین در مشهد، قیمت بالای اقامتگاه ها و کمبود اقامتگاه مناسب است، همین امر سبب شده است که طرحی به نام “سازماندهی اسکان زائرین” اجرا شود، برای اجرای این طرح تمامی سازمان ها و دستگاه ها لازم است که با یکدیگر همکاری کنند.

در پی اجرای این طرح شهرداری مشهد برنامه ساخت 14 مرکز برای اقامت گردشگران با قیمتی ارزان و همچنین طرح ایجاد اقامتگاه برای اسکان شبانه 120 هزار نفر را در دستور کار خود قرار داده است، در این طرح سازمان ها و خیرین بسیاری مشارکت دارند.  برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا سفر به ترکیه با تور لحظه آخری میتوانید به وب‌سایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

سفر به مشهد و زیارت حرم مطهر امام رضا

طرح سازماندهی زائرین دارای امتیازات دیگری نیز است، به عنوان مثال گردشگران برای اقامت در هتل های این شهر، بخصوص هتل های 4 ستاره می توانند از تخفیف های مناسبی برخوردار شوند، افراد می توانند برای 1 تا 10 شب اقامت در این دسته از هتل ها تا 50 درصد تخفیف بگیرند.

از دیگر خدمات ویژه ای که به زائرین ارائه می گردد می توان به ارائه تخفیف های مناسب برای صرف غذا در رستوران ها و همچنین کاهش قیمت بلیط جاذبه های گردشگری و تفریحی مشهد اشاره نمود. تور آنتالیا.

اگر شما هم قصد سفر به مشهد و زیارت حرم مطهر امام رضا را دارید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر