;
coinex

گلکسی Tab S6 سامسونگ ؛ رقیبی برای iPad Pro اپل معرفی شد

گلکسی Tab S6 سامسونگ آخرین تبلت این شرکت بوده که برای رقابت با iPad Pro شرکت اپل طراحی شده است. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر قابلیت ها و مشخصات و قیمت و زمان عرضه این تبلت جدید.

شرکت سامسونگ روز گذشته و کمتر از 2 هفته پس از معرفی گلکسی فولد ؛ اولین گوشی تاشوی سامسونگ از گلکسی Tab S6 خود رونمایی کرد. این تبلت جدید به کاربران امکان می‎دهد تا در حال حرکت هم به تعامل با دیگران پرداخته و ضمن لذت بردن از سرگرمی‎های فراگیر، به اهداف خودشان هم برسند. این محصول برای کسانی طراحی شده است که می‎خواهند کنجکاوی خود را برطرف و خلاقیت خود را ابراز کنند. تبلت گلکسی Tab S6 امکان انجام کارهایی را فراهم می‌کند که انجام آنها تا کنون با تبلت ممکن نبوده است.

گلکسی تب S6 سامسونگ (Galaxy Tab S6)

دی‏جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‏گوید «امروزه ممکن است از هر لحظه‎ای الهام بگیریم و در نتیجه انسان‎های خلاق و حرفه‎ای نیاز به دستگاهی دارند که بتواند همگام با تخیلات بلندپروازانه آنها و البته زندگی پرمشغله‏ آنها همگام شود. تبلت گلکسی Tab S6 به کاربران امکان می‎دهد تا خلاقیت خود را آزاد کرده و در عین حال به پیشرفته‎ترین قابلیت‎ ها و فناوری ‎های قابل انتظار در یک تبلت سامسونگ دسترسی داشته باشند».

خلاقیت و بهره‎وری بیشتر با طراحی جدید قلم S Pen

قلم S Pen که یکی از خصوصیات منحصربه‌فرد محصولات سامسونگ است در ابتدا صرفا برای نوشتن و طراحی، عرضه شد اما اکنون به یک وسیله عالی برای خلاقیت و بهره‎وری تبدیل شده و توانایی کار از راه دور و حتی شارژ بی‎سیم را هم دارد.

قلم S Pen در تبلت گلکسی Tab S6 قدرت و کنترل بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‏دهد. با استفاده از قابلیت‌های BLE مانند کنترل از طریق اشاره که به نام S Pen Air خوانده می‎شوند، شما می‏توانید به شکلی جذابتر فیلم و عکس‎های سلفی گرفته و یا حتی زمانی که تبلت در دست‎تان نیست هم تماشای محتواهای چندرسانه‎ای را کنترل کنید. قابلیت شارژ بی‎سیم در قلم S Pen باعث می‏شود تنها در قبال ۱۰ دقیقه شارژ، بتوانید ۱۰ ساعت از این قلم استفاده کنید.

گلکسی Tab S6 سامسونگ ؛ رقیبی برای iPad Pro اپل معرفی شد

یادداشت برداری با قلم S Pen تبلت گلکسی Tab S6 هم بسیار ساده است. همچنین می‎توانید با تغییر میزان شفافیت صفحه برنامه Samsung Notes، تصویر زیر آن را هم براحتی دیده و در نتیجه همزمان با تماشای ویدیو موردعلاقه‎تان، یادداشت برداری یا طراحی کنید.

نسخه جدید و بهینه سامسونگ دکس هم به همراه تبلت گلکسی Tab S6 ارائه می‎شود که به شما امکان می‎دهد تجربه‎ای کاملا شبیه یک کامپیوتر خانگی با تبلت خودتان داشته باشید. در کاور کتابی ویژه‎ای که برای گلکسی Tab S6 ارائه شده یک دکمه ویژه دکس قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید دکس را روشن یا خاموش کنید. صفحه کلید آن هم برای عملکرد بهتر بهینه سازی شده، از جمله نگهدارنده قلم S Pen، پایه نگهدارنده و تاچ پد و حتی کلیدهای عملیاتی جدید به آن اضافه شده است.

فناوری پیشرفته در خدمت راحتی شما

دوربین تبلت گلکسی Tab S6 سامسونگ هم بروز شده و این محصول اولین تبلت سامسونگ است که به دوربین دوگانه  فوق عریض مجهز شده است. بدنه این محصول بسیار باریک و با ضخامت 5.7 میلی‎متر است که آن را سبک و برای حمل مناسب می‎کند. دوربین فوق عریض به کاربر امکان می‎دهد تا با زاویه دید 123 درجه‌ای، مناظر را دقیقا همانطور که با چشم خودش می‎بیند، ثبت کند. همزمان واحد پردازش عصبی دستگاه هم شما را قادر می‌کند تا افکت‌های بیشتری به سوژه‎های خودتان اضافه کرده و نتیجه را به آثار عکاسان حرفه‌ای شبیه کنید.

گلکسی Tab S6 سامسونگ ؛ رقیبی برای iPad Pro اپل معرفی شد

برای اولین بار در یک تبلت‌، سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش در گلکسی Tab S6 استفاده کرده و به این ترتیب شما می‎توانید آن را ساده‌تر از همیشه باز کنید. هرچند کار با این تبلت بسیار ساده و راحت است اما در عین حال به دلیل استفاده از فناوری ناکس سامسونگ، کاملا امن است. بعلاوه شما می‎توانید به راحتی و با دوبار ضربه به صفحه نمایش، تبلت خود را به حالت فعال دربیاورید که این یعنی کار با آن را بسیار سریع‌تر آغاز خواهید کرد.

گلکسی Tab S6 به عنوان عضوی از اکوسیستم گلکسی سامسونگ قابلیت استفاده از اپلیکیشن Smart Things و کنترل لوازم خانگی هوشمند را با استفاده از دستیار هوشمند بیکسبی دارد.

سرگرمی دائمی

چه مشغول بازی جدیدتان یا در حال تماشای برنامه موردعلاقه‎تان روی تبلت گلکسی Tab S6 باشید، تجربه دیداری شما روی این دستگاه کاملا فوق العاده خواهد بود. نمایشگر 10.5 اینچی Super AMOLED این تبلت در کنار چهار بلندگو برای پخش صدا که مجهز به فناوری‌های برندهای Dolby Atmos و AKG هستند، همیشه هیجان را برای شما حفظ خواهند کرد.

گلکسی Tab S6 سامسونگ ؛ رقیبی برای iPad Pro اپل معرفی شد

ترکیب گرافیک، صدای باکیفیت در کنار سخت افزار و نرم افزار هوشمند و البته همکاری با پلتفرم‌های برتر بازی مانند Unity و Unreal Engine باعث می‏شود تبلت گلکسی Tab S6 تجربه شما از بازی‌های موبایلی را متحول کند. پردازنده قوی و توانمندی‌های هوش مصنوعی در Game Booster این تبلت در کنار نرخ بالای FPS و کاهش تاخیر تصویر و زمان بارگذاری، تجربه بازی را روی تبلت گلکسی Tab S6 سامسونگ بسیار متمایز می‎کند. همکاری سامسونگ با شرکت Discard هم دسترسی به قابلیت‌ جدید چت کردن در داخل اپلیکیشن Game Launcher را فراهم کرده که با استفاده از آن می‎توانید پیش از شروع بازی، استراتژی خود را با هم‎تیمی‎هایتان هماهنگ کنید.

رنگ بندی

تبلت گلکسی Tab S6 سامسونگ در رنگ‌های خاکستری (Mountain Grey)، آبی روشن (Cloud Blue) و قرمز تیره (Rose Blush) عرضه می شود.

زمان عرضه

بر اساس اخبار منتشر شده، زمان عرضه گلکسی Tab S6 سامسونگ در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریور 98) بصورت حضوری و آنلاین آغاز خواهد بود.

قیمت

قیمت گلکسی Tab S6 سامسونگ بر اساس اطلاعات منتشر شده در حدود 650 دلار (در حدود 8 میلیون تومان) اعلام شده است. به این ترتیب این تبلت جدید با توجه به همراه داشتن قلم S Pen از این لحاظ نیز قابلیت به چالش کشیدن رقبای اصلی خود را خواهد داشت.

گلکسی Tab S6 سامسونگ ؛ رقیبی برای iPad Pro اپل معرفی شد

جدول مشخصات گلکسی Tab S6 سامسونگ

 

۱۰.۵ اینچ، WQXGA، سوپر آمولد نمایشگر
خاکستری، آبی روشن، قرمز تیره رنگ
244.5 x 159.5 ×5.7mm، ۴۲۰ گرم ابعاد و وزن
۸ مگاپیکسل (سلفی)، ۱۳ مگاپیکسل + ۵ مگاپیکسل (اصلی) دوربین
۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه یا ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه

قابلیت ارتقا حافظه تا ۱ ترابایت

رم و حافظه
پردازنده 7 نانومتری 64 بیتی هشت هسته‎ای (حداکثر 2.8GHz + 2.4 GHz + 1.7 GHz) پردازنده
۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت تبلت باتری
۰.۳۵ میلی آمپر ساعت S Pen
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac 2.4G+5GHz, MIMO, Wi-Fi Direct,

Bluetooth® 5.0

اتصال
GPS + GLONASS, Beidou, Galileo GPS
حسگر  اثر انگشت اپتیکال، شتاب سنج، حسگر ژیرو، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر هال، حسگر نور RGB حسگرها
2 MIC MIC
ضبط : UHD 4K (3840×2160) @ 30fps

پخش : UHD 8K (7680 x 4320) @ 30fps

ویدئو
چهار بلندگو مجهز به فناوری‌های Dolby Atmos و AKG صدا
Book Cover Keyboard, Book Cover, POGO Charging Dock,

S Pen

لوازم جانبی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر