;
coinex

جزیره بالی را بهتر بشناسیم

بالی (Bali)، معروف به جزیره خدایان، با مناظر زیبا و خارق العاده اش، با آتشفشان های خاموش و زمین های برنجش، بهشتی روی زمین است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سواحل جزیره بالی مقصد کسانی است که عاشق موج سواری و غواصی هستند. این جزیره با تاریخ و فرهنگ دیرینه اش، یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری اندونزی (Indonesia) محسوب می‌شود.

سفر به بالی

اگر خرید تور بالی را دارید، باید به شما تبریک بگوییم. شما یکی از بهترین مقاصد گردشری جهان را انتخاب کرده‌اید. بی‌شک در این سفر، معنای بهشت روی زمین را شخصا تجربه خواهید کرد. ولی قبل از هر چیز باید سفرتان را برنامه ریزی کنید. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا گشتی مختصر در بالی بزنیم.

شهر های مهم جزیره بالی

جزیره بالی به بخش های بالی جنوبی، بالی مرکزی، بالی غربی، بالی شرقی، بالی شمالی و بالی جنوب شرقی تقسیم شده است. هرکدام از این مناطق دارای شهرها و مناطق مخصوص خودشان هستند.

آب و هوا و بهترین زمان سفر به بالی

در ماه های دسامبر تا مارس بهترین هوا را در بالی داریم که دمای هوا در طول روز از 20 تا 33 درجه سانتیگراد متغیر است. البته ممکن است در مناطق غربی باران های سنگینی داشته باشیم ولی روزها همچنان آفتابی هستند و باران از عصر هر روز شروع می‌شود. در بین ماه های ژوئن تا سپتامبر رطوبت کم است هوا تا حدودی خنک‌تر است. بهترین زمان خرید تور لحظه آخری بالی در ماه های اوت و سپتامبر است که هوا کمی خنک تر می‌شود. در روزهای کریسمس هم بالی مسافران زیادی را از سراسر جهان پذیرایی می‌کند. ولی باید به خاطر داشته باشید که در این زمان ها بالی به شدت شلوغ و پر هیایو می‌شود.

بلیط هواپیما چارتر

یکی از انواع بلیط هواپیما بالی که در صورت داشتن شرایط لازم، توصیه می‌شود از آن استفاده کنید، بلیط چارتر است. اگر می‌خواهید یک سفر اقتصادی داشته باشید و با کمترین هزینه بلیط هواپیما مقصد مورد نظر خود را تهیه کنید، پیشنهاد می‌شود از بلیط های چارتر استفاده کنید. البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که در صورت خرید بلیط چارتر، دیگر نمی‌توانید طبق قوانین عمومی، بلیط را کنسل کرده و بخشی از مبلغ بلیط را دریافت کنید. دلیل این امر هم نوع بلیطی است که شما خریداری می‌کنید.

برای روشن شدن این موضوع بهتر است، با بلیط هواپیما چارتری بیشتر آشنا شوید. ببینید برخی از شرکت ها و آژانس های هواپیمایی، بلیط بخشی از صندلی های هواپیما را به صورت کلی خریداری می‌کنند و از این رو می‌توانند این بلیط ها را با قیمت کمتری دریافت کنند. سپس این شرکت ها بلیط های خریداری شده را با عنوان بلیط چارتری در اختیار مسافران قرار داده و از آنجایی که آن را با قیمت کمتری خریداری کرده‌اند، به همین منوال بلیط هواپیما خریداری شده را با هزینه کمتری به مسافر می‌فروشند. اما به سبب این خرید کلی بلیط، امکان بازگشت و کنسلی بلیط توسط مسافر وجود ندارد؛ چرا که ضرر بسیار زیادی به آژانس های هواپیمایی وارد خواهد شد. شما با این پیش زمینه می‌توانید در صورتی که از زمان سفر خود اطمینان دارید، بلیط چارتری هواپیما خریداری نمایید.

روش های تهیه بلیط هواپیما

روش های تهیه بلیط هواپیما

برای تهیه بلیط هواپیما، روش های مختلفی وجود دارد و خوشبختانه در سال‌های گذشته دسترسی به بلیط و شرایط خرید بلیط برای مسافران راحت تر شده است. در گذشته تمامی افراد برای خرید بلیط مجبور بودند که به فرودگاه یا شرکت هواپیمایی مورد نظر مراجعه کرده و بلیط خود را خریداری کنند. چندی بعد شما حتی می‌توانستید به صورت تلفنی نیز بلیط مورد نظر را رزرو نموده و در هنگام حرکت آن را دریافت کنید. اما امروزه کار بسیار آسان تر شده است. شما بدون مراجعه به فرودگاه و حتی بهترین آژانس های هواپیمایی؛ در حالی که در منزل خود حضور دارید، بلیط مورد نظر را رزرو و خریداری نمایید.

انواع کلاس های پروازی با توجه به نوع بلیط هواپیما

اگر شما هم از پروازهای خارجی استفاده کرده باشید، حتما واژه کلاس پروازی به گوشتان خورده است. در این مورد باید عرض کنیم که کلیه هواپیماها و پروازهای گوناگون بسته به خدمات و امکانات و نوع هواپیمایی که در اختیار مسافر قرار می‌دهند و کیفیت همه اینها، به چند دسته کلی یا به قولی به چند کلاس پروازی مختلف تقسیم می‌شوند.

در حال حاضر 3 کلاس پروازی مرسوم است که شما بسته به ویژگی های هر یک می‌توانید پرواز دلخواه خود را انتخاب کنید. این کلاس های پروازی متشکل از کلاس پروازی فرست کلاس یا کلاس F بوده که به کلاس درجه یک نیز مشهور است. این کلاس پروازی، همانطور که از نام آن پیداست، کیفیت بسیار بالایی داشته و خدمات و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بسیار متنوع هستند. البته باید این مورد را نیز اضافه کنیم که قیمت بلیط فرست کلاس یا کلاس پروازی درجه یک به نسبت دیگر کلاس های پروازی بسیار گران تر است. البته این کلاس پروازی در بین شرکت های هواپیمایی داخلی رواج ندارد.

اما نوع دیگری از کلاس های پروازی، کلاس پروازی تجاری یا درجه تجاری بوده که با نام کلاس C نیز در بین مسافران مشهور است. در پروازهای بین المللی از این نوع پرواز استقبال بیشتری می‌شود و نسبت به حالت قبل، قیمت ارزان تری نیز دارد. اما آخرین کلاس پروازی که قصد معرفی آن را داریم و در ایران رواج بیشتری به نسبت دیگر کلاس های پروازی دارد، کلاس پروازی اقتصادی یا کلاس اکونومی است که با نام کلاس Y نیز مشهور است. این کلاس خدمات و امکانات کمتری دارد. اما مزیت اصلی آن در هزینه پایین بلیط است.

گلفام سفر

اگر می‌خواهید غذایی را پس بزنید، آداب و رسوم را نادیده بگیرید، از دین و مذهب بترسید و از مردم فرار کنید، همان بهتر که در خانه بمانید!
همه‌ی ما انتظارات و توقعات خاصی از سفر، از دستاورد ما در سفر و تاثیر سفر بر کیفیت زندگیمان داریم. بی‌شک برای جمع آوری هزینه‌ها برای تجربه‌ی سفری به یاد ماندنی مدتی تلاش کرده‌ایم و دلمان می‌خواهد که به بهترین شکل آن را لمس کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با تور گلفام سفر حرکت را آغاز کنیم و با تمامی مراحل کار یک آژانس گردشگری معتبر از جمله با شرایط رزرو آنلاین هتل بالی آشنا شوید.

چرا با آژانس مسافرتی سفر کنیم؟

چرا با آژانس مسافرتی سفر کنیم؟

جالب است بدانید توماس کوک در سال 1841 برای اولین بار عده‌ای را به صورت دست جمعی به سفر برد. زمان زیادی نگذشت که این نوع سفر بین عموم مردم جا افتاد و به نوعی صنعت توریسم در دنیا شکل گرفت. امروزه شرکت‌های متعددی در دنیا فعالیت می‌کنند و تورهای گردشگری متنوعی برگزار می‌کنند. شاید برایتان سوال باشد که چرا برخی افراد سفر با تور گلفام سفر را به سفرهای شخصی یا سفر بک پکری (که هم هزینه تر است) ترجیح می‌دهند؟

خدمات مسافرتی یک تور

  • در سفر با تور گلفام سفر، تمام مسئولیت های سفر برعهده شما نیست؛ بلکه لیدر همراهتان است و راه را به شما نشان می‌دهد.
  • گلفام سفر با داشتن مسافران بسیار فرهیخته، مفتخر است که برای شما عزیزان شرایطی را فراهم می‌کند تا در طول سفر، تعاملات فراموش نشدنی داشته باشید.
  • آژانس مسافرتی گلفام سفر با تیم خبره، به دنبال فراهم ساختن بستر سفر به بهترین مقاصد برای مسافران عزیز است. معاونت هماهنگی و برنامه ریزی تور در گلفام سفر همواره به دنبال یافتن علایق ایرانیان برای سفر بوده و در تلاش برای برنامه ریزی سفری مقرون به صرفه و با کیفیت برای شما عزیزان است.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر