;
coinex

افزایش سهمیه بنزین وانت‌بارها ؛ سهمیه ماهانه بنزین وانت‌بارها چقدر است؟

بنابر اعلام سخنگوی ستاد تنظیم بازار سهمیه بنزین وانت‌بارها با افزایشی ۱۰۰ لیتری در ماه همراه شده است. سهمیه‌ای که از روز گذشته اعمال شده است. رانندگان وانت بار م‌توانند این سهمیه را در کارت سوخت خودروی خود ملاحظه کنند.

محمدرضا کلامی سخنگوی ستاد تنظیم بازار در زمینه افزایش ۱۰۰ لیتری سهمیه بنزین وانت‌بارها به شبکه خبر سیما گفت:

این سهمیه امروز به کارت سوخت دارندگان این خودرو‌ها واریز خواهد شد. با توجه به اینکه مصوبات کارگروه تنظیم بازار بر اصلاح سهمیه سوخت خودرو‌هایی که افزایش قیمت بنزین بر خدمت رسانی آن‌ها تاثیر می‌گذاشت، اختصاص یافته بود؛ به کمیته سه نفره (متشکل از وزارتخانه‌های کشور، نفت و سازمان برنامه و بودجه) ابلاغ شد نسبت به اصلاح سهمیه این خودرو‌ها اقدام کنند.

سهمیه بنزین وانت‌بارها افزایش پیدا کرد

وی، در ادامه با اشاره به سهمیه خودروهای پرمصرف گفت که «در جلسه دیروز ستاد تنظیم بازار نیز مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد سهمیه خودرو‌های وانت پرمصرف از ۳۰۰ به ۴۰۰ لیتر و کم مصرف تر‌ها از ۲۰۰ به ۳۰۰ لیتر افزایش یافته که امروز اجرا می‌شود.»

سخنگوی ستاد تنظیم بازار در پایان متذکر شد متذکر شد:

در صورتی که امروز کار واریز سهمیه کلیه وانت بار‌ها به اتمام برسد، اطلاع رسانی عمومی در این باره خواهد شد. او درباره راه اندازی سامانه‌ای در این خصوص و انجام پیمایش برای واریز سهمیه‌های واقعی نیز توضیحاتی ارائه کرد.

سهمیه بندی بنزین از بامداد جمعه 24 آبان ماه 98 در کشور آغاز شد. از ساعت صفر روز جمعه ۲۴ ماه آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز آغاز شد. بر این اساس، قیمت بنزین سهمیه ای 1500 تومان و قیمت بنزین آزاد 3000 تومان شد. با این حال سهمیه بنزین تاکسی‌ها و برخی دیگر از اصناف با افزایش همراه بوده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: Parsine

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر