;
coinex

قیمت بلیط هواپیما کیش در زمان‌های مختلف چقدر است؟

برای رسیدن به هر مقصدی راه های مختلفی وجود دارد. اما بهترین راه سفر با هواپیما است. بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن هزینه پرواز از انجام این کار دوری میکنند.

خوب است بدانید که راه های متعددی برای کاهش هزینه بلیط هواپیما وجود دارد. یکی از این راه ها خرید بلیط هواپیما در زمان مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای تهیه بلیط هواپیما کیش میتوانید به سایت آژانس هواپیمایی طاهاگشت مراجعه کنید تا علاوه بر دسترسی به لیست قیمت ها ارزان ترین پرواز را انتخاب کنید.

کیش:

زمانی ذغال ارزشی جز سوختن نداشت تا اینکه تحت فشارهای بالا تبدیل به الماس شد و ارزش بالایی پیدا کرد. این داستان را میتوان برای جزیره کیش نیز بیان کرد.

سال هایی پیشتر جزیره کیش تنها یکی از جزایر خلیج فارس محسوب میشد که سکنه ی کمی در ان زندگی میکردند و به ماهیگیری میپرداختند.

در سال های قبل از انقلاب هیئتی از سوی دولت به این منطقه فرستاده شد و این هیئت به این نتیجه رسیدند که این جزیره استعداد تبدیل شدن به یکی از قطب های تفریحی و اقتصادی کشور را دارا است.

روند تبدیل این جزیره به مکانی برای تفریح و لذت با ساخت فرودگاه کیش اغاز شد. اما عملیات ساخت این فرودگاه با انقلاب اسلامی همراه شد و پس از پایان یافتن ساخت فاز یک این عملیات متوقف شد.

پس از آن که ایران به انقلاب اسلامی دست یافت و در جنگ 8 ساله دفاع مقدس پیروز شد مسئولین این عملیات را از سر گرفتند و فرودگاه کیش تکمیل شد.

جاذبه های گردشگری کیش:

جزیره کیش را میتوان به دو قسمت جاذبه های تاریخی و جاذبه های ورزشی تقسیم بندی کرد. اگر علاقه مند هستید تا با فرهنگ مردم این نواحی بیشتر اشنا شوید پیشنهاد میکنیم تا به قسمت های بومی این جزیره بروید.

از جاذبه های تاریخی این جزیره مانند شهر باستانی حریره و یا کاریز کیش دیدن کنید. شهر باستانی حریره در واقع قدیمی ترین قسمت این جزیره است که روزگاری دنیای پرهیاهویی داشته است.

میدانید که در قدیم شهرهای ساحلی و بندرگاه ها برای تاجران و اقتصاد هر کشور بسیار پر اهمیت بوده است. شهر باستانی حریره نیز از این رو بسیار اهمیت داشته است.

کاریز کیش یکی از قدیمی ترین کاریزهای کشور است که تفاوت عمده ان با سایر کاریزها در ارتفاع کمتر و 45 متری این کاریز است.

اما برای کسانی که به قصد تفریح و لذت به این جزیره امده اند نیز تفریحات هیجان انگیزی تدارک دیده شده است. از جمله این تفریحات میتوان به شاتل، غواصی، کرایه خودروهای امریکایی و بسیاری دیگر از ورزش های ابی اشاره کرد.

کیش جزیره ای بسیار پر هزینه است که همین امر موجب شده تا افراد زیادی نتوانند به این جزیره سفر کنند. اولین هزینه برای سفر به کیش بلیط هواپیما کیش است.

راه های متعددی برای کاهش هزینه بلیط هواپیما کیش وجود دارد که از ان جمله میتوان به زمان خرید بلیط، نوع بلیط، کلاس پروازی و… اشاره کرد.

در این مقاله میخواهیم نکاتی را در خصوص زمان خرید بلیط هواپیما کیش بیان کنیم تا با رعایت این نکات بتوانید بلیط ارزان تری را به این مقصد تهیه کنید.

  • در زمان های شلوغ سفر نکنید:

اغلب افراد برای رفتن به مسافرت تعطیلات عید نوروز و یا سایر تعطیلات رسمی کشور را انتخاب میکنند. شما این کار را نکنید.

در این زمان ها اغلب ایرلاین ها و آژانس های هواپیمایی اقدام به افزایش قیمت بلیط های هواپیما خود میکنند چرا که تقاضا در این زمان ها بالا رفته است.

حتی هتل ها و وسایل حمل و نقل و رستوران ها نیز در این زمان ها هزینه ی بیشتری از مشتریانشان دریافت میکنند.

  • در روزهای وسطی هفته برای خرید بلیط اقدام کنید:

اغلب افراد برای خرید بلیط هواپیما خود در روزهای پایانی هفته اقدام میکنند. این هم یکی دیگر از ان زمان هایی است که قیمت بلیط افزایش میابد.

پس در روزهای وسطی و یا حتی ابتدایی هفته اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش کنید تا هزینه کمتری را بپردازید. این مساله را برای روزهای ماه هم در نظر بگیرید.

  • زودتر از موعد بلیط خود را تهیه کنید:

اگر قرار است در تاریخ 14 این ماه به سفر بروید بلیط خود را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنید. اگر اژانس مورد نطرتان فروش بلیط ها را از اول ماه اغاز کرده است اولین نفری باشید که بلیط را خریداری میکنید.

  • اگر میتوانید بلیط لحظه اخری خریداری کنید:

درست است که تاکید ما بر خرید زودهنگام بلیط هواپیما است اما خریدن بلیط لحظه اخری مزایای ویژه ای دارد با این حال برای همه افراد مناسب نیست.

بسیاری از افراد باید زمان دقیق پرواز را از مدت ها قبل بدانند و تمام مدارک و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند. اما برخی دیگر از افراد همواره اماده ی سفر کردن هستند. بلیط لحظه اخری برای این دسته از افراد مناسب است.

زمانی که 2 ساعت به پرواز رسیده است ایرلاین و یا چارترکننده اقدام به فروش زیرقیمت بلیط های مانده خود میکند. اگر بتوانید در این زمان در فرودگاه حضور داشته باشید و شانس با شما یار باشد که بلیطی به فروش نرسیده باشد ان را با قیمتی پایین خریداری خواهید کرد.

در بسیاری از موارد دیده شده که فرد توانسته بلیط لحظه اخری کیش فرست کلاس را با قیمت بلیط هواپیما کیش اکونومی خریداری کند و از خدمات فرست کلاس بهره مند شود.

  • فصل ارزان تر را انتخاب کنید:

اب و هوای کیش گرم و شرجی است لذا سفر کردن به این جزیره در برخی فصل های سال چیزی جز اذیت و خستگی نیست اما در فصل های دیگر مانند پاییز و بهار بسیار مناسب است.

همین امر موجب میشود که تقاضا در این فصل ها بالاتر برود و لذا قیمت بلیط ها و سایر موارد مرتبط با سفر بالاتر میروند.

پس برای صرفه جویی در هزینه های خود از سفر کردن در این فصل ها بپرهیزید و فصل دیگری را انتخاب کنید با این که کمی برایتان دردسر میشود.

و در نهایت باید بگوییم که با توجه به نوسانات قیمتی که این روزها در بازار اقتصادی ایران دیده میشود قیمت بلیط هواپیما کیش نیز مصون نمانده و همواره در حال تغییر است لذا نمیتوان قیمت دقیقی را بیان کرد.

با این حال برای اگاهی از اخرین تغییرات در قیمت بلیط هواپیما کیش میتوانید به سایت آژانس هواپیمایی طاهاگشت مراجعه کنید.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر