;
coinex

فعال سازی رمز دوم پویا بانک صادرات ؛ آموزش فعال سازی رمز دوم یک بار مصرف بانک صادرات با اپلیکیشن ریما

برای فعال سازی رمز دوم پویا بانک صادرات ، این بانک امکان دریافت رمز دوم پویا را با استفاده از اپلیکیشن ریما برای مشتریان خود فراهم کرده است.

بانک صادرات در راستای دستورالمعل بانک مرکزی و برای ایجاد بستری ایمن برای تراکنش­های مالی مبتنی بر رمز دوم، دسترسی به سازوکار ایجاد رمز دوم یکبار مصرف را با استفاده با اپلیکیشن «ریما» ممکن کرده است.

با نزدیک شدن به موعد توقف استفاده از رمز دوم ایستا برای تراکنش­های مالی اینترنتی، بانک صادرات ایران از مشتریان خود خواسته است که برای فعال­سازی رمز دوم پویا بانک صادرات، از نرم اپلیکیشن‌های «ریما» یا «صاپ» استفاده کند. ضمن اینکه بر اساس اعلام بانک، در آینده نزدیک دسترسی به سازوکار رمزساز یکبار مصرف از طریق کد دستوری USSD نیز ارائه خواهد شد.

آموزش فعال سازی رمز دوم پویا بانک صادرات با اپلیکیشن ریما

دارندگان کارت صادرات میتوانند با فعال سازی رمز دوم پویا بانک صادرات با استفاده از نرم افزار ریما یا اپلیکیشن صاپ، تراکنش­های مالی خود را در بستری ایمن انجام دهند.

فعال سازی رمز پویا بانک صادرات نیز، جون سایر بانک­ها اجباری است و مشتریان بانک صادرات میتوانند با مراجعه به سایت بانک صادرات به آدرس www.bsi.ir ؛ نرم­افزارهای ریما یا صاپ را دانلود کرده و از طریق یکی از خودپردازیهای بانک صادرت به فعال­سازی رمز دوم پویا بانک صادرات مبادرت ورزند.

رمز دوم پویا بانک صادرات با اپلیکیشن ریما (Rima)

برای ورود به نرم افزار ریما، ابتدائا می بایست یک رمز ورود شامل 6 کاراکتر (که شامل یک حرف انگلیسی، یک عدد و یکی از کاراکترهای خاص باشد) انتخاب کنید. سپس مراحل ورود و فعال­سازی نرم­افزار آغاز شده و با درج شماره تلفن همراه و دریافت کد فعال­سازی از طریق پیامک، مرحله ثبت­نام تکمیل می­شود.

در این خصوص در سایت بانک صادرات آمده است:‌ «در همین راستا، نرم‌افزار موبایلی «ریما» به عنوان نرم‌افزار تولید رمز یکبار مصرف اول / دوم کارت تدوین و از طریق سایت این بانک و نرم‌افزار موبایلی «صاپ» در دسترس است.بدین منظور لازم است مشتریان محترم از طریق مراجعه به دستگاه خودپرداز نسبت به فعال‌سازی رمز یاد شده اقدام کنند. بدیهی است اعتبار رمزهای تولید شده از طریق برنامه «ریما​» جهت انجام تراکنش‌های مبتنی بر کارت، ۶٠  ثانیه است.»

برای دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن ریما می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

رمز دوم پویا بانک صادرات

در مرحله بعد با مراجعه به یکی از خودپردازهای بانک صادرات و از طریق گزینه سایر خدمات، و وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک رمز 8 کاراکتری از دستگاه دریافت می­کنید. ضمن اینکه پیامک کد فعال­سازی نیز برای شما ارسال می­شود. در ادامه کدهای دریافت شده از خودپرداز و پیامک را در قسمت­های مربوط در نرم­افزار ریما وارد کنید تا سازوکار فعال­سازی رمز دوم پویا بانک صادرات کامل شود.

فعال سازی رمز دوم پویا بانک صادرات با سامانه همبانک

برای فعال­سازی رمز دوم پویا بانک صادرات از طریق کد دستوری #719* نیز می­توانید اقدام کنید. دریافت رمز دوم یکبار مصرف از این راه بدون اینترنت و نصب نرم­افزار نیز ممکن است. بانک صادرات در راستای ارائه خدمات بانکداری نوین؛ امکان دریافت رمز دوم یکبار مصرف را جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر و تولید امضا دیجیتال (OTP) را با استفاده از کد دستوری #719* را فراهم کرده است.

مشتریان بانک صادرات می­توانند با شماره­گیری کد دستوری مذکور و انتخاب گزینه OTP (کلید 9)، رمز دوم یکبار مصرف یا امضای دیجیتال رمز را جهت ورود به سامانه اینترنت بانک سپهر و انتقال وجه در سامانه مذکور دریافت کنند.

همچنین بنا به اعلام روابط عمومی بانک صادرات، مشتریان این بانک می­توانند از طریق این کد دستوری علاوه بر دریافت رمز دوم پویا به خدمات دیگری چون: دریافت مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ اعتباری سیم­کارت و پرداخت قبوض نیز دسترسی داشته باشند.

سامانه همبانک صادرات ایران به دلیل قابلیت­های ویژه و تنوع در خدمات با استقبال ویژه متقاضیان مواجه شده است، به گونه­ای که مشترکین این سامانه، ماهانه چیزی در حدود 6 میلیون تراکنش از طریق آن انجام می­دهند.

بیشتر بخوانید:

منبع: bsi.ir

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر