;
coinex

رویداد های مهم اقتصادی امروز بازار فارکس

رویدادها شاخص‌های مهم اقتصادی که در بازار معاملات فارکس وجود دارند انواع مختلفی است که هر یک از آنها بر روند بازار تاثیر گذار می باشند.

یکی از شاخص‌های مهم اقتصادی در بازار معاملات فارکس شاخص تولید ناخالص داخلی چین می باشد که در نوع خود تاثیراتی را در سیر بازار ایجاد می‌نماید.

قبل از آنکه جنگ تجاری آغاز گردد و چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ و قدرتمند در سراسر دنیا رشد اقتصادی منفی را تجربه نمود. همچنین کشور ایالات متحده آمریکا و دولت این کشور بر علیه کالاهای چینی تعرفه‌های وارداتی سنگینی را در نظر گرفتند شرایط اقتصادی برای این غول بزرگ در دنیا بدتر شد. با توجه به آمار ارائه شده رشد اقتصادی برای کشور چین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ چیزی در حدود شش و نیم درصد تخمین زده شده است و انتظار می رود که به رقم 6.2  کاهش پیدا کند.

همچنین یکی دیگر از شاخص هایی که در بازار موبایل می‌تواند اثرگذار باشد شاخص تولیدات صنعتی در کشور چین می باشد. در صورتی که شما قصد انجام معاملات در بازار معاملات فارکس را داشته و می خواهید با شاخص های اقتصادی موجود در بازار معاملات فارکس آشنا شوید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

شاخص داده های تورمی بازار کار در انگلستان

یکی از شاخص‌های مهم اقتصادی در بازار معاملات فارکس و بروکرهای معتبر این بازار مانند آلپاری فارکس، شاخص داده های بازار کار در کشور انگلستان می باشد و طبق این شاخص نرخ بیکاری در کشور انگلستان چیزی در حدود ۴ درصد تخمین زده شده و همچنین دستمزدها نیز در این کشور در حدود ۳ درصد افزایش داشته است.

با توجه به موارد ذکر شده داده های مربوط به اشتغال در کشور انگلستان قابل هضم و قابل قبول می باشند اما در عین حال تا زمانی که بحرانی به نام BREXIT وجود داشته و حل نشده باشد بانک مرکزی کشور انگلستان به هیچ وجه هیچ گونه تغییری در نرخ بهره ایجاد نکرده و رقم آن را افزایش نخواهد داد همچنین یک شاخص به نام شاخص مدعیان بیکاری وجود دارد که این شاخص به چیزی در حدود ۱۹ هزار واحد رشد را تجربه کرده است.

شاخص داده های تورمی نیوزلند

یکی دیگر از شاخص‌های مهم اقتصاد موجود در بازار معاملات فارکس داده‌های تورمی نیوزلند میباشد که این شاخص هر سه ماه یک بار انتشار پیدا می‌کند و می‌تواند تاثیر بسیار زیاد و جذب سنگینی را در بازار معاملات فارکس و تبادلات ایجاد نماید. در دوره قبلی که شاخص داده های تورمی نیوزلند انتشار پیدا کرد رشد تورم در کشور نیوزلند چیزی در حدود 0.1  اعلام شده بود.

فارکس

شاخص داده های تورمی در کشور انگلستان

یک شاخص مهم و تاثیرگذار در بازار معاملات فارکس شاخص دارای تورم در کشور انگلستان می باشد که این شاخص بهای مصرف کنندگان در کشور انگلستان را مشخص می‌کند و به این شاخص بهای مصرف کنندگان کشور انگلستان در ماه مه در حدود ۲ درصد بوده است که این میزان با میزانی که از سمت بانک مرکزی کشور انگلستان در نظر گرفته شده کاملا همخوانی و مطابقت دارد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم بانک مرکزی کشور انگلستان تا زمانی که بحران BREXIT حل نشود هیچ گونه تغییر را در نرخ بهره های خود ایجاد نمی نماید.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر