;
coinex

رویای تاکسی هوایی اسنپ ؛ بلندپروازی جدید یا سنگ بزرگ نزدنی؟

اسنپ در یک پست اینستاگرامی از تاکسی هوایی سخن به میان آورده است. مشخص نیست این استارت‌آ‌پ چه اندازه چنین هدف تاکسی هوایی اسنپ را جدی دنبال می‌کند.

آیا رویای تاکسی هوایی به واقعیت می­پیوندد؟ اسنپ در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، اطلاعاتی مربوط به تاکسی­های هوایی منتشر کرده است. بر اساس آخرین اخبار، اسنپ در پی راه‌­اندازی تاکسی هوایی است. در حالی حساب اینستاگرامی اسنپ از رویایی به شدت دست‌نیافتنی «تاکسی پرنده» می‌نویسد که این شرکت با چالش‌های بنیادی‌تری نظیر از دست دادن رانندگان به دلیل افزایش قیمت بنزین مواجه است. هرچند آنها در تلاشند با راه‌حل‌هایی نظیر اعتبار خرید بنزین برای رانندگان اسنپ برای رفع این مشکل اقدام کنند.

اسنپ دیشب با انتشار یک فایل ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: « شاید اگه چند سال پیش یکی می­گفت یه روزی می­تونین با گوشی موبایل­تون درخواست ماشین بدین، همه فکر میکردن غیر ممکنه…

تاکسی هوایی اسنپ ؛ حالا نوبت به بلندپروازی­های بیشتر رسیده!

احتمالا حرف تاکسی­های هوایی به گوش خیلیامون خورده. ما هم تصمیم گرفتیم زیرساخت­های لازم و پتانسیل موجود رو برای فعال­سازی تاکسی هوایی بررسی کنیم؛‌ شاید یه روزی درست مثل درخواست آنلاین ماشین، بتونین درخواست هواپیما هم بدین! شای اون روز خیلی دور نباشه. برای پرواز آماده­این؟»

ظاهرا اسنپ پس از 5 سالگی فعالیت خودش، در راستای تکامل فعالیت گسترده خود در شاخه­های مختلف می­کوشد و در تلاش است در این راه به بهترین شکل عمل کند.


بیشتر بخوانید: رویای ماشین پرنده در مرز واقعیت و خیال ؛ بهترین تاکسی پرنده کدام است؟


عطیه نوری، مدیر روابط عمومی اسنپ در این رابطه و در گفتگو با خبرنگار کلیک اعلام کرد: «این طرح فعلا در مرحله امکان­سنجی است. حتما پس از پایان مرحله امکان سنجی جزئیات آن به تناوب اطلاع رسانی خواهد شد.»

باید دید آیا به زودی، اسنپ در آسمان تهران نیز اوج میگیرد؟ و آیا زیرساخت­‌ها و امکانات اجازه تحقق رویای تاکسی هوایی را به اسنپ خواهد داد؟

مطالب پیشنهادی:‌

منبع: click

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر