;
coinex

اعتبار خرید بنزین برای رانندگان اسنپ ؛ جزئیات اعتبار اضافی بنزین اسنپی‌ها چیست؟

کارگروه سوخت برای رانندگان تاکسی اینترنتی نظیر اسنپ و تپسی اعتبار خرید بنزین در نظر گرفته‌ است. حالا اسنپ نیز به رانندگان خود هزینه خرید بنزین جداگانه می‌دهد.

بر اساس اعلام کاگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران)، رانندگان تاکسی­های اینترنتی که در هفته حداقل 47 کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر 100 کیلومتر، 7 لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت خواهند کرد. این اعتبار تا سقف 1000 کیلومتر در هفته را پوشش خواهد داد.

اعتبار خرید بنزین برای رانندگان اسنپ در نظر گرفته شد

شرکت اسنپ نیز در قالب کمپین «1001» و در جدیدترین اقدام حمایتی خود اعلام کرده است که درصدد است، به تامین هزینه بنزین رانندگانش کمک کند. به اساس اعلام روابط عمومی سامانه اسنپ، برای رانندگان این سامانه این امکان فراهم شده است که علاوه بر دریافت اعتبار خرید بنزین تا سقف 1000 کیلومتر از شرکت ملی پخش فرآورده­های نفتی،‌ کمک هزینه­ای نیز برای پیمایش­های بالای 1000 کیلومتر در هفته دریافت کنند و به ایت ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه خرید بنزین نداشته باشند.


بیشتر بخوانید: تاثیر سهمیه بندی بنزین بر قیمت اسنپ و تپسی ؛ کرایه های اسنپ و تپسی گران نمی شود


بر این اساس، تمامی رانندگان عضو ناوگان اسنپ که 1000 کیلومتر پیمایش هفتگی اولیه خود را فقط در اسنپ طی کرده باشند مشمول این طرح خواهند شد.  سازوکار عملی این طرح برای رانندگان به این صورت است که هر راننده پس از گذراندن پیمایش 1000 کیلومتری هفتگی خود، به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش بیشتر، 10 هزارتومان هزینه خرید بنزین دریافت می­کند.

مثلا اگر پیمایش هفتگی یک راننده 1440 کیلومتر باشد، علاوه بر دریافت سهمیه مشخص از سوی شرکت ملی پخش فرآورده­های نفتی برای 1000 کیلومتر اول، به ازای 440 کیلومتر پیمایش دیگر خود، مبلغ 44 هزارتومان اعتبار دریافت خواهد کرد. این کمک هزینه خرید بنزین شنبه هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می­شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: webna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر