;
coinex

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : گاهی هرچقدر کمتر پول دهید، بیشتر آش می‌خورید

برای انجام کارهای روزمره خود لپ تاپی را بخرید که حساب بانکیتان را خالی نکند. در این مطلب بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 را معرفی کرده‌ایم.

لپ تاپ های ارزان قیمتی که در این لیست معرفی کرده‌ایم، می‌توانند تقریبا هر کاری را برای شما انجام دهند و گاهی اوقات با اعتماد به نفس کامل حتی اموری فراتر از حد انتظار شما را انجام می‌دهند. این لپ تاپ های اقتصادی در واقع مفهوم تعادل کامل بین قیمت و ویژگی‌ها را تعریف می‌کنند.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : راهنمای خرید لپ تاپ ارزان قیمت

گذشتند روزهایی که کاربر مجبور بود برای خرید یک لپ تاپ خوب مبلغی بیش از 1000 دلار را بپردازد. در بازار امروز سازندگان هر ثانیه راه‌های جدیدی را پیدا می‌کنند تا بتوانند نسبت به رقبایشان فروش بیشتری داشته باشند و سهم بیشتری از بازار را نصیب خود کنند، و کاهش شدید قیمت هم یکی از همین راهکارها است.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : راهنمای خرید لپ تاپ ارزان قیمت

در بازار امروزی می‌توانید یک نوت بوک ویندوز 10 فول سایز یا اولترابوک دارای پردازشگری قدرتمند را برای انجام کارهایتان در خانه، محل کار یا مدرسه با قیمتی در حدود 500 تا 600 دلار خریداری کنید. همچنین می‌توانید به راحتی با پرداخت مبلغی در حدود 300 دلار یک کروم بوک یا سیستم هیبریدی مجهز را خریداری کنید که بتواند علاوه بر وظایف یک لپ تاپ، امکان استفاده به صورت یک تبلت را هم برای شما فراهم کند.

البته باید بدانید که لپ تاپ های دارای این رنج قیمتی نقطه ضعف‌هایی هم دارند. شما به راحتی می‌توانید یک لپ تاپ اقتصادی 15 اینچی را در رنج قیمت 500 دلار خریداری کنید، اما کیفیت و عملکرد صفحه کلید و پد لمسی این لپ تاپ ارزان قیمت ممکن است شما را دلسرد می‌کند. علاوه بر این لپ تاپ های قابل حملی هم در بازار هستند که کاربر خیلی راحت می‌تواند آن‌ها را با خود به هرجایی ببرد، ولی سازندگانشان در ساخت آن‌ها از پردازشگرهای ضعیف یا هاردهای کم ظرفیت استفاده کرده‌اند تا بتوانند قیمت آن‌ها را تا جای ممکن کاهش دهند.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : سخت افزارها و قابلیت‌های اتصالی

خبر خوب این است که یک لپ تاپ اقتصادی امروزی نسبت به یک لپ تاپ اقتصادی چند سال پیش قطعات قدرتمندتری را در اختیارتان می‌گذارد و باعث می‌شود که در این زمینه کمتر مصالحه کنید. امروزه پردازشگرهای اتم، سلرون و پنتیوم اینتل (که در بیشتر رایانه های ارزانتر از 400 دلار به کار می‌روند) به حدی پیشرفت کرده‌اند که می‌توانند بدون هیچ کاهش سرعتی بیشتر کارهای شما را در زمینه وب گردی و بهره وری انجام دهند.

تراشه گرافیکی یکپارچه این پردازشگرها هم به راحتی می‌توانند بازی‌های مرورگری ساده را اجرا کنند؛ البته برای این که بتوانید یک بازی پیشرفته را بازی کنید به یک کارت گرافیک مجزا نیاز دارید که محصولات موجود در این رنج قیمت اغلب فاقد آن هستند.

در گذشته اغلب لپ تاپ های اقتصادی ویندوزی با رم 2 گیگابایتی عرضه می‌شدند، اما بیشتر لپ تاپ های ارزان قیمت امروزی 4 گیگابایت رم را در خود دارند. از نظر باتری هم بد نیست بدانید که یک لپ تاپ اقتصادی امروزی به یک منبع ذخیره با حداقل شش سلول مجهز است. باتری یک لپ تاپ ارزان قیمت امروزی می‌تواند با یک بار شارژ حداقل به مدت پنج ساعت فرامین شما را انجام دهد.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : سخت افزارها و قابلیت‌های اتصالی

یک لپ تاپ ارزان قیمت امروزی از نظر ظرفیت هارد هم شما را دلسرد نمی‌کند، زیرا بیشتر آن‌ها با هارد 500 گیگابایتی ارائه می‌شوند. سایر سیستم های اقتصادی به خصوص کروم بوک ها با هاردهای کوچک (16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی) ارائه می‌شوند، ولی این سیستم ها یک فضای ذخیره سازی کلود حجیم رایگان را هم در اختیار شما می‌گذارند که برای استفاده از آن باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

بد نیست بدانید که بعضی از لپ تاپ های ارزان قیمت به قطعه‌ای به نام حافظه eMMC هم مجهز هستند و از آن به عنوان حافظه اصلی خود استفاده می‌کنند. این حافظه‌ها سرعت حافظه‌های SSD را ندارند، از این رو در صورتی که به سرعت این هاردها عادت کرده‌اید، عملکرد کند یک حافظه eMMC می‌تواند شما را خسته کند.

لپ تاپ های ارزان قیمت امروزی عمدتا یک پورت یو س بی 3 و یک یا دو پورت یو اس بی 2 را هم در اختیار کاربرش می‌گذارند. پورت کارت حافظه SD، قابلیت اتصالی وای فای 802.11ac یا 802.11n، یک خروجی HDMI و یک پورت یو اس بی نوع سی از دیگر ویژگی‌های احتمالی یک لپ تاپ دانشجویی جدید هستند. همه لپ تاپ های ارزان قیمت نمایشگر لمسی ندارند، با این حال مدل‌های 2 در 1 این محصولات چنین نمایشگرهایی را هم ارائه می‌کنند.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : کروم بوک ها

کروم بوک ها هم گاهی اوقات در رده بندی لپ تاپ های دانشجویی قرار می‌گیرند. یک کروم بوک سیستمی بیش از یک نت بوک مجهز با سیستم عامل کروم گوگل است. کروم بوک های امروزی هنوز هم وب مبنا هستند، ولی نسبت به کروم بوک های قدیمی از ویژگی‌های بیشتری بهره می‌برند. اگر بیشتر زمان خود را در فضای ابری سپری می‌کنید، یک کروم بوک نسبت به یک لپ تاپ ویندوزی یا مک کارایی شما را بیشتر می‌کند.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : کروم بوک ها

کروم بوک ها نسبت به همتایان ویندوزی یا مک او اس خود راندمان باتری بیشتری نیز دارند و در مقایسه با سایر نوت بوک ها با قیمت بسیار ارزانتری ارائه می‌شوند (ارزانتر از 300 دلار). از آنجایی که کروم بوک ها فضای ذخیره سازی و کارایی آفلاین محدودی دارند، برای دریافت بیشترین حد کارایی آن‌ها باید اطمینان یابید که به یک شبکه وای فای مطمئن دسترسی دارید.


بهترین سرویس‌های فضای ابری 2019 : دوران کمبود فضای ذخیره سازی به سر آمد!


بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : تبلت ها و سیستم های هیبریدی

در طول ده سال گذشته تبلت‌ها توانستند محبوبیت خود را به میزان زیادی افزایش دهند. این محصولات امروزه با سیستم عامل ویندوز هم علاوه بر اندروید عرضه می‌شوند تا بتوانند کارایی بیشتری را برای کاربران خاص خود داشته باشند. بعضی از سازندگان تبلت‌های خود را با صفحه کلید عرضه می‌کنند، ولی باید بدانید که تایپ کردن روی صفحه کلید این محصولات به راحتی تایپ کردن روی کیبورد یک لپ تاپ عادی نیست.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : تبلت ها و سیستم های هیبریدی

با این حال سیستم های 2 در 1 هیبریدی نسبت به تبلت‌ها جایگزین بهتری برای لپ تاپ ها هستند. این محصولات به دلیل داشتن یک کیبورد قابل جدا سازی می‌توانند هم به عنوان یک لپ تاپ و هم به عنوان یک تبلت فرامین کاربرشان را انجام دهند. اگر بیشتر اوقات تایپ می‌کنید ولی به محصولی نیاز دارید که گاهی اوقات کاربرد راحت یک تبلت را هم در اختیارتان بگذارد، توصیه می‌کنیم که یک سیستم 2 در 1 یا هیبریدی را بخرید.

بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 : تبلت ها و سیستم های هیبریدی

سیستم های هیبریدی طراحی پیچیده‌تری نسبت به لپ تاپ های استاندارد دارند و به همین دلیل تعداد لپ تاپ های هیبریدی اقتصادی نسبت به لپ تاپ های استاندارد اقتصادی کمتر است، با این حال سازندگانی هستند که سیستم های 2 در 1 خود را با سیستم عامل ویندوز یا کروم با قیمتی در حدود 500 دلار عرضه می‌کنند. کیبورد این سیستم ها یا به صورت دائمی به آن‌ها متصل است و 360 درجه گردش دارد، یا این که از نوع صفحه کلیدهای جداشدنی هستند.

در خرید یک سیستم هیبریدی دارای صفحه کلید جداشدنی دقت کنید زیرا بعضی از این سیستم ها مانند سرفیس گو (Surface Go) مایکروسافت بدون کیبورد عرضه می‌شوند و شما باید کیبورد آن‌ها را به طور جداگانه بخرید.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2020

در دنیای امروزی افراد دارای بودجه محدود هم می‌توانند به راحتی یک لپ تاپ خوب بخرند که کارایی و عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند نیازهای روزمره کاربر خود را به راحتی انجام دهد. ما در این قسمت بهترین‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که همین ویژگی‌ها را دارند. با تکراتو همراه باشید.

ایسر کروم بوک اسپین 11 (Acer Chromebook Spin 11)

ایسر کروم بوک اسپین 11 (Acer Chromebook Spin 11)

قیمت: 399.99 دلار

نقاط قوت: دارای مقاومت کافی برای استفاده در مدرسه، قلم واکوم، دو پورت یو اس بی نوع سی، دو پورت یو اس بی 3، دو دوربین و یک صفحه کلید کاربردی

نقاط ضعف: نمایشگر کوچک با رزولوشن کم، امکان گم شدن راحت قلم و سازگاری محدود سیستم عامل اندروید.

توضیحات: کروم بوک اسپین 11 ایسر یک لپ تاپ دانشجویی کانورتیبل منحصربفرد است و یک نمایشگر 11.6 اینچی، کیبورد، پد لمسی و قلم را در کنار سیستم عامل کروم و نرم افزارهای اندروید در اختیارتان می‌گذارد. کروم بوک اسپین 11 ایسر در برابر پاشش آب هم مقاوم است و به همین دلیل برای کودکان هم یک لپ تاپ اقتصادی خوب محسوب می‌شود.

ایسر کروم بوک 514 (Acer Chromebook 514)

ایسر کروم بوک 514 (Acer Chromebook 514)

قیمت: 349 دلار

نقاط قوت: طراحی آلومینیومی زیبا برای یک لپ تاپ اقتصادی، عملکرد منحصربفرد باتری، نمایشگر لمسی بسیار خوب، صفحه کلید راحت دارای نور پشتی و پد لمسی بزرگ.

نقاط ضعف: پردازشگر و اسپیکرهای نه چندان قوی.

توضیحات: اگر به دنبال یک سیستم دانشجویی خوب هستید، کروم بوک 514 را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان2020 به شما معرفی می‌کنیم. این لپ تاپ دانشجویی به یک بدنه آلومینیومی مقاوم و زیبا مجهز است، به راحتی با یک بار شارژ به مدت یک روز کامل فرامین شما را انجام می‌دهد و همچنین به دلیل داشتن قیمتی منطقی و خوب یک کروم بوک عالی برای دانشجویان و کارمندان محسوب می‌شود.

ایسوس کروم بوک سی 523 (Asus Chromebook C523)

ایسوس کروم بوک سی 523 (Asus Chromebook C523)

قیمت: 379.99 دلار

نقاط قوت: قیمت بسیار خوب، نمایشگر بزرگ 1080 پیکسلی لمسی، طراحی زیبای آلومینیومی و صفحه کلید و پد لمسی راحت.

نقاط ضعف: درخشندگی بالای پوشش شیشه‌ای نمایشگر، راندمان متوسط باتری، نداشتن نور نمایشگر و صدای خروجی ضعیف.

توضیحات: کروم بوک سی 523 ایسوس با نمایشگر 15.6 اینچی لمسی 1080 پیکسلی و طراحی زیبایش یک خرید عالی است. این لپ تاپ کانورتیبل 15.6 اینچی به راحتی جای یک لپ تاپ بزرگ عادی را در انجام کارهای روزانه برای شما پر می‌کند.

دل کروم بوک 3189 اجوکیشن 2 در 1 (Dell Chromebook 3189 Education 2-in-1)

دل کروم بوک 3189 اجوکیشن 2 در 1 (Dell Chromebook 3189 Education 2-in-1)

قیمت: 349 دلار

نقاط قوت: راندمان بالای باتری (بیش از 11 ساعت عملکرد با یک بار شارژ کامل)، طراحی مقاوم خارجی، ضریب شکل 2 در 1 قابل تبدیل و پشتیبانی برنامه گوگل فور اجوکیشن و ویژگی‌های آن.

نقاط ضعف: رزولوشن کم نمایشگر و نداشتن پورت یو اس بی نوع سی.

توضیحات: کروم بوک 3189 دل یک لپ تاپ دانشجویی مقاوم و یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 است. این لپ تاپ ارزان قیمت به یک باتری قدرتمند، لولای چند حالته و پردازشگر کارآمد مجهز شده است تا بتواند روند یادگیری مطالب درسی را در کلاس‌های حضوری یا آنلاین درس برایتان تسهیل کند.

ایسر اسپایر 5 (Acer Aspire 5 (A515-54-51DJ))

ایسر اسپایر 5 (Acer Aspire 5 (A515-54-51DJ))ایسر اسپایر 5 (Acer Aspire 5 (A515-54-51DJ))

قیمت: 349 دلار

نقاط قوت: قیمت عالی، طراحی خارجی نقره‌ای رنگ زیبا، ضخامت و وزن کم، نمایشگر 15 اینچی واضح، پورت‌های فول سایز اترنت و HDMI، اسکنر اثر انگشت، باتری قدرتمند و قدرت پردازشی خوب برای انجام کارهای روزمره.

نقاط ضعف: دارای تعداد زیادی نرم افزار سنگین، کیفیت ساخت متوسط، نداشتن نمایشگر لمسی و پد لمسی نه چندان دقیق

توضیحات: سازنده مشهور تایوانی اسپایر 5 را با بهینه سازی‌هایی کاربردی به عنوان جایگزین برتر مدل قبلی این محصول ارائه کرد. اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی خوب با نمایشگر بزرگ هستید، این محصول را هم در نظر بگیرید.

ایسر کروم بوک 714 (Acer Chromebook 714)

ایسر کروم بوک 714 (Acer Chromebook 714)

قیمت: 499.99 دلار

نقاط قوت: طراحی آلومینیومی زیبا و مقاوم، صفحه کلید راحت و دستیار مجازی گوگل اسیستنت.

نقاط ضعف: روشنایی نه چندان زیاد نمایشگر و عملکرد نه چندان خوب نمایشگر در شرایط سرد.

توضیحات: کروم بوک 714 یک لپ تاپ تجاری کارآمد اقتصادی است. درواقع می‌توان گفت که کارایی نه چندان بالای نمایشگر 14 اینچی این محصول تنها عاملی است که باعث شده این لپ تاپ ارزان قیمت نتواند استاندارد جدیدی را در صنعت لپ تاپ های تجاری اقتصادی پایه گذار کند. کروم بوک 714 ایسر به پردازشگر اینتل کور i3 مجهز شده است تا بتواند کارایی پردازشی خوبی را ارائه کند.

ایسوس ویوو بوک فلیپ 14 (Asus VivoBook Flip 14 (TP401CA))

ایسوس ویوو بوک فلیپ 14 (Asus VivoBook Flip 14 (TP401CA))

قیمت: 399.99 دلار

نقاط قوت: طراحی زیبای آلومینیومی، عملکرد منحصربفرد باتری، عملکرد بی صدا و راندمان بالای صوتی.

نقاط ضعف: ظرفیت محدود حافظه، عملکرد محدود و نداشتن سیستم روشنایی صفحه کلید.

توضیحات: ویوو بوک فلیپ 14 در مقایسه با سایر محصولاتی که در این لیست به عنوان بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 معرفی شده‌اند، ظرفیت حافظه زیادی ندارد اما می‌تواند در قالب یک لپ تاپ زیبای 14 اینچی کانورتیبل با یک بار شارژ برای مدت زمان زیادی کارهای شما را انجام دهد.

دل اینسپایرون کروم بوک 14 2 در 1 (Dell Inspiron Chromebook 14 2-in-1 (7486))

دل اینسپایرون کروم بوک 14 2 در 1 (Dell Inspiron Chromebook 14 2-in-1 (7486))

قیمت: 599 دلار

نقاط قوت: عملکرد سریع، نمایشگر لمسی EMR، طراحی زیبا و محکم آلومینیومی، قلم کاربردی و صفحه کلید راحت دارای سیستم روشنایی پشتی.

نقاط ضعف: وزن سنگین، عملکرد متوسط باتری، سفتی لولاهای نمایشگر، صدای بالای کلیدهای پد لمسی، نداشتن کانکتور اختصاصی برای خروجی ویدئو و نداشتن اسلات قفل کابل.

توضیحات: اینسپایرون کروم بوک 14 2 در 1 دل باتری چندان کارآمدی ندارد، اما ظاهر زیبا و حس استفاده خوبی را به همراه ویژگی‌هایی برجسته در اختیار شما می‌گذارد.


بهترین لپ تاپ های 2020 : با بهترین لپ تاپ های سال آینده آشنا شوید


لنوو یوگا کروم بوک سی 630 (Lenovo Yoga Chromebook C630)

لنوو یوگا کروم بوک سی 630 (Lenovo Yoga Chromebook C630)

قیمت: 599.99 دلار

نقاط قوت: نمایشگر 4K آپشنال، عملکرد بسیار عالی و راندمان منحصربفرد باتری.

نقاط ضعف: ابعاد بزرگ، وزن سنگین، روشنایی نه چندان زیاد نمایشگر، نداشتن پورت خروجی فیلم، نداشتن قلم و مجهز نبودن صفحه کلید مدل‌های پایه به سیستم روشنایی پشتی.

توضیحات: اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی کانورتیبل با اندازه بزرگ و سیستم عامل کروم بوک هستید که بتواند یک نمایشگر 4K را هم به صورت آپشنال در اختیارتان بگذارد، یوگا کروم بوک سی 630 لنوو را به شما معرفی می‌کنیم. قیمت سی 630 نسبت به قیمت سایر سیستم های موجود در این لیست کمی گران است و وزنش هم کمی شما را خسته می‌کند، با این حال عملکرد سریع و باتری قدرتمند این محصول نقطه ضعف‌هایش را کمرنگ و آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 تبدیل کرده است.

آن. 13 (onn. I3)

آن. 13 (onn. I3)

قیمت: 399 دلار

نقاط قوت: قیمت بسیار اقتصادی و نمایشگر 1080 پیکسلی به جای نمایشگر 1366 در 768 پیکسلی.

نقاط ضعف: حافظه داخلی محدود 128 گیگابایتی SSD، رم ضعیف 4 گیگابایتی، نداشتن پورت HDMI، جای نامناسب وب کم و اسپیکرهای ضعیف.

توضیحات: زیرشاخه onn شرکت والمارت یک لپ تاپ 14 اینچی را هم با قیمت 399 دلار علاوه بر این محصول عرضه کرده است. آن. 13 حافظه و رم محدودی دارد و فاقد پورت HDMI است، اما یک پردازشگر Core i3 و نمایشگر زیبا را در اختیارتان می‌گذارد. اگر قدرت پردازشی و کیفیت تصویر برای شما مهم هستند، آن. 13 را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2020 به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: pcmag

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر