;
coinex

اسنپ لایت چیست (Snapp Lite) ؛‌ سرویس تاکسی خطی آنلاین اسنپ راه‌اندازی شد

اسنپ لایت سرویس تاکسی خطی آنلاین اسنپ است و یک شرکت زیرمجموعه آن است که اخیرا در سامانه جداگانه فعالیت خود را آغاز کرده است.

این سرویس جدید که بی‌شباهت به سرویس‌های اوبر باس (Uber Bus) و (Uber Pool) هم نیست، ترکیبی از سرویس تاکسی اسنپ اکو و تاکسی‌های خطی مرسوم است که چند روزی است به عموم کاربران خدمت‌رسانی می‌کند. این استارت‌آپ، که چندی پیش از رویای دست‌یافتنی خود برای «تاکسی هوایی» سخن می‌گفت، باور دارد که سرویس جدیدش هزینه‌های عبور و مرور را تا ۸۰ درصد می‌تواند کاهش دهد.

پویا رستگار، مدیرعامل اسنپ لایت ، به رسانه‌ها می‌گوید: «از اوایل هفته‌ی پیش، دو خط تاکسی در پونک و از اواخر هفته‌ی پیش، در تمام مناطق جردن به این سرویس افزوده شده‌اند و بسته به میزان تقاضا به دیگر مناطق همچون سعادت‌آباد، باغ‌فیض، بلوار فردوس، صادقیه، تهران‌پارس، امیرآباد و عباس‌آباد نیز خطوط تاکسی خطی آنلاین افزوده خواهد شد.»

اسنپ لایت (Snapp Lite) ؛ سرویس تاکسی خطی آنلاین اسنپ

بنابر گزارش‌ها خطوط مختلفی در سطح شهر تهران به این سرویس جدید افزوده شده‌اند. با استفاده از گزینه‌ای خاص در اپلیکیشن اسنپ یا با مراجعه به وب‌سایت اسنپ لایت (snapplite.com) این امکان مهیا شده که مبدا و مقصدهای فعال را مشاهده و سفر خود را مشخص کنید. سپس برای مسیر خود بلیت تهیه کنید و در زمان مراجعه به تاکسی، در صف نمانید یا معطل نشوید. شما می‌توانید در خط‌های مشخص‌شده‌ی اسنپ لایت سوار تاکسی شوید و به مناطق مختلف شهر سفر کنید.

اعتبار خرید بنزین برای رانندگان اسنپ ؛ جزئیات اعتبار اضافی بنزین اسنپی‌ها چیست؟

شنیده‌ها حاکی از این بود که در طول هفته‌های گذشته اسنپ این سرویس را به طور آزمایشی برای کارمندان خود قرار داده بود تا بدین وسیله کارایی آن را مورد ارزیابی قرار دهد. در حال حاضر ۳۸ مسیر در سایت اسنپ لایت وجود دارد و تعداد این مسیرها نیز در حال افزایش است. در این سایت و همچنین در اپلیکیشن اسنپ مبدا و مقصد‌ها مشخص هستند و کاربر با انتخاب گزینه مورد نظر می‌تواند هزینه پایین‌تری نسبت به اسنپ اکو (تاکسی آنلاین دربستی) را پرداخت کند.

اما چه تفاوتی میان سرویس تاکسی خطی آنلاین اسنپ و تاکسی‌های خطی سنتی وجود دارد؟ پاسخ «مسیرهای طولانی‌تر و محلی‌تر» است. به گفته مدیرعامل این شرکت «هدف بلندمدت اسنپ لایت این است که بتوان از هر مکانی در تهران با چند دقیقه پیاده‌روی به یکی از خط‌ها رسید. این سرویس هم‌اکنون از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب فعال و آماده‌ی خدمت‌رسانی است.»

سفرهای اشتراکی ایده جدیدی نیست. پیش از این نیز در سال ۹۷ «تپ سی» سرویس «لاین» را به طور گسترده در اختیار کاربران خود قرار داد. کمپانی بین‌المللی تاکسی آنلاین اوبر نیز سرویس مشابهی به نام «اوبر پول» دارد که در آن مسافرانی که مسیرهای مشابه دارند، با یک خودرو سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: snapplite

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر